Gjest miss_nemi Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Håper dykk husker meg, kalte meg for martine, kosli om dykk la igjen melding:-) 0 Siter
shandy Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Har ikke hatt noe særlig kontakt med deg, men klart jeg husker deg :-) Bare nemi før, hvorfor miss_ foran? Vel koselig å se deg igjen:) 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Meg husker deg, tror jeg... En gang i tiden Mistera, skifter til høsten eller når sommeren kommer:) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Meg husker deg, tror jeg... En gang i tiden Mistera, skifter til høsten eller når sommeren kommer:) du venter fortsatt på sommeren..? gir du opp snart? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 du venter fortsatt på sommeren..? gir du opp snart? Nope:) jeg kan jo ikke gi opp med denne likbleke kroppen min:) Men altså så venter jeg fortsatt! og kommer den ikke så heter jeg Hvor ble det av sommeren til høsten;) neida... blir nok Mistera igjen ja! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nope:) jeg kan jo ikke gi opp med denne likbleke kroppen min:) Men altså så venter jeg fortsatt! og kommer den ikke så heter jeg Hvor ble det av sommeren til høsten;) neida... blir nok Mistera igjen ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.