Gå til innhold

Hva er lurt?


Gjest uruk hai

Anbefalte innlegg

Gjest uruk hai

Jeg blir hele tiden rådet av behandlere til ikke å gjøre ditt og datt for det kan forverre psykdommen. Skal jeg følge deres råd eller bør jeg "utforske verden", selv om jeg da blir verre. Ønsker ikke å mure meg inne resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det nå er sånn at du går i behandling, tror jeg apsolutt at du burde følge rådene de gir deg. De har vel ikke sagt at du skal mure deg inne? Ellers er det veldig vanskelig og gi råd når du ikke skriver noe om psykdommen din.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Kanskje en mellomting..?

Jeg tror ikke de mener at du skal mure deg helt inne, men kanskje mer i retning av å ta det litt med ro en periode.. forsøke en rolig tilnærming osv osv (?) ..men hva vet jeg.

Forhør deg om hva de mener, hva de synes ville være nyttig osv.

-lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...