Gå til innhold

Fortvilet og sint på DPS'en


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

Må bare skrive dette for å få ut aggresjonen jeg har inni meg nå.

Behandleren min er sykemeldt nok en måned, altså tre måneder til sammen. ringer dit og forklarer gråtende at jeg snart ikke orker mer av dette og at jeg trenger en fast person å snakke meg. får bare til svar at det ikke er deres problem at hun er syk og at det burde jeg skjønne. Får beskjed om at ø-hjelpen er eneste tilbud jeg kan benytte meg av. Nå slutter denne behandleren i August og etter det så må jeg ut på det private markedet for de har ikke kapasitet til å gi meg noe tilbud. Har skrevet brev til DPS'en og forklart situasjonen og får bare beskjed om at det er ingenting de kan gjøre. vet jo at det er uakseptabelt men er dette uvanlig hos DPS'ene? Hva skal jeg gjøre for at jeg ikke skal bryte fullstendig sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Jeg forstår at du er sint.. Det var da merkelig at de ikke kunne hoste opp en vikar? Jeg aner ikke hvor vidt dette er vanlig praksis eller ikke, men hva med å finne en annen behandler? Ved privatpraktiserende behandl. trenger du ikke å engste deg for hyppige skift osv (men selvsagt kan jo disse også bli syke). Desverre er det fryktelig lang vente tid hos mange, og skulle du trenge akutt hjelp bør du ta kontakt med din primærlege/ evt legevakten.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk ø-hjelpen siden det er det tilbudet de har. Du kan treffe ok samtalepartnere der også kanskje. Siden man nå skal i gang med ferieavvikling, så er det urealistisk å tro at de kommer til å hoste opp en vikar samme hva du sier. Benytt det tilbudet de sier finnes, og begrunn det at du benytter dem med at det tilbudet du skulle hatt ikke har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...