Gå til innhold

dagdrømmer...


Gjest trillian

Anbefalte innlegg

Gjest trillian

hvorfor kunne det ikke bare skje en ulykke?

det hadde vært så mye enklere da...

eller alle sykdommer som er på jakt etter ofre,

hvorfor rammer ingen meg?

jeg som faktisk VIL bli syk (fysisk)

sitter på bussen og håper at den kræsjer.

sitter på flyet og håper at det styrter.

kjenner en hoven lymfeknute og håper det er kreft.

*sukk*

har ikke angst, er ikke hypokonder, er ikke redd for ulykker, er ikke redd for sykdom.

skulle bare ønske det skjedde noe traumatisk.

det er det jeg drømmer om

når jeg er så utslitt som jeg er nå

orker ingenting... :-(

*dagdrømmer*

kanskje neste busstur?

kanskje neste flytur?

kanskje neste kul er ondartet?

*håper*

burde kanskje ikke skrive her når jeg er så rørete som jeg er nå... ingenting konstruktivt i dette innlegget, bare ..

det er så slitsomt å være alene

og å måtte være sterk

spille skuespill

når man ikke eier krefter lenger...

må begynne å leve, må fortelle noen, trenger noen, orker ikke dette alene mer, internett hjelper til å lufte tanker, er glad dette forumet finnes, lærer meg selv bedre å kjenne ved å skrive, men... det er allikevel ikke nok.. (krever vel mer innsats enn å skrive på internett for å bli "frisk").

nei, skal slutte jeg, med alt dette rotet... :) når jeg ikke orker å tenke på de egentlige problemene, kommer alle mulig andre rare tanker fram. er bare så sliten. om en dag eller fire er jeg sikkert tilbake til normalen, skal engasjere meg litt mer da, her mener jeg.

ta vare på dere selv, alle sammen. ønsker dere alle en opptur, at ting skal bli bedre!

*varm klem* fra en sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære vennen min!!!

Skulle ønske jeg var hos deg nå og kunne holdt rundt deg og klemt deg!!

Bar vært der for deg, for det tror jegf du trenger nå nemlig..

Mer er det vel oikke jeg kan gjøre, bortsett fra å ønske at du får det litt lettere snart...husk at jeg bryr mneg sinnsykt mye om deg, og at du er en suuuuuper venn!!!!!

Jeg er bare såååååå glad i deg vennen!!!!!

*klemmer deg*

Bare send meg en textmelding hvis du føler for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trillian

Kjære, kjære vennen min!!!

Skulle ønske jeg var hos deg nå og kunne holdt rundt deg og klemt deg!!

Bar vært der for deg, for det tror jegf du trenger nå nemlig..

Mer er det vel oikke jeg kan gjøre, bortsett fra å ønske at du får det litt lettere snart...husk at jeg bryr mneg sinnsykt mye om deg, og at du er en suuuuuper venn!!!!!

Jeg er bare såååååå glad i deg vennen!!!!!

*klemmer deg*

Bare send meg en textmelding hvis du føler for det!!

takk, vennen min ... det varmet! er så glad i deg også...!

vet du, det hjelper masse - vet at du er der for meg på den måten som er mulig - i tankene, og ved å fortelle det til meg her. det varmer.. *takk*

ta godt vare på deg selv også, håper det går litt bedre nå? tenker på deg... du er en fantastisk person og en veldig god venn... og jeg er bare en du nettopp har blitt kjent med over internett. tenk på så mange som er glad i deg og tenker de samme tankene om deg. det er mange det, vennen min...

men mest av alt, viktigst av alt, håper jeg du selv ser disse sidene ved deg selv. at du selv er glad i deg selv.

take care .. og husk at det kommer bedre dager..

*varm klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, vennen min ... det varmet! er så glad i deg også...!

vet du, det hjelper masse - vet at du er der for meg på den måten som er mulig - i tankene, og ved å fortelle det til meg her. det varmer.. *takk*

ta godt vare på deg selv også, håper det går litt bedre nå? tenker på deg... du er en fantastisk person og en veldig god venn... og jeg er bare en du nettopp har blitt kjent med over internett. tenk på så mange som er glad i deg og tenker de samme tankene om deg. det er mange det, vennen min...

men mest av alt, viktigst av alt, håper jeg du selv ser disse sidene ved deg selv. at du selv er glad i deg selv.

take care .. og husk at det kommer bedre dager..

*varm klem* fra

jeg er glad for at ordene mine hjelper litt, og gla for at jeg er med på å støtte deg"!!!!

Meg skal du ikke tenke på nå som du har det vanskelig.

Jeg klarer meg!!

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trillian

jeg er glad for at ordene mine hjelper litt, og gla for at jeg er med på å støtte deg"!!!!

Meg skal du ikke tenke på nå som du har det vanskelig.

Jeg klarer meg!!

*klemme*

jo, selv om jeg kanskje ikke klarer å si så mye fornuftig idag, så jo - tenker på deg! håper ting har blitt litt bedre ihvertfall? ønsker deg alt det beste..! Gla i deg!

*varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, selv om jeg kanskje ikke klarer å si så mye fornuftig idag, så jo - tenker på deg! håper ting har blitt litt bedre ihvertfall? ønsker deg alt det beste..! Gla i deg!

*varm klem*

ting har jo såklart blitt bedre fra i går og dagen før, men jeg føler mewg lixåm så deprimert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trillian

ting har jo såklart blitt bedre fra i går og dagen før, men jeg føler mewg lixåm så deprimert....

sorry forsinket svar...

hva skulle jeg si?

deprimert... ikke rart etter alt du har vært gjennom. bare husk at det å bli frisk er en prosess som tar lang tid, og nedturer er uunngåelig. håper hver dag som kommer blir lettere enn den forrige, og at du snart får det bedre, at depresjonen slipper taket.. *klem*

stol på og tro på det, at nedturer aldri varer evig. det kommer bedre dager, men også: det er mørkest før daggry. kanskje bedringen er like rundt hjørnet?

skal lese resten av innleggene som har kommet i løpet av kvelden, så du hadde skrevet noe mer .. svarer nok mer der.

Gla i deg!!!!

*varm klem* fra trillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry forsinket svar...

hva skulle jeg si?

deprimert... ikke rart etter alt du har vært gjennom. bare husk at det å bli frisk er en prosess som tar lang tid, og nedturer er uunngåelig. håper hver dag som kommer blir lettere enn den forrige, og at du snart får det bedre, at depresjonen slipper taket.. *klem*

stol på og tro på det, at nedturer aldri varer evig. det kommer bedre dager, men også: det er mørkest før daggry. kanskje bedringen er like rundt hjørnet?

skal lese resten av innleggene som har kommet i løpet av kvelden, så du hadde skrevet noe mer .. svarer nok mer der.

Gla i deg!!!!

*varm klem* fra trillian

*koseklemme susse min goooooooode venn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære trillan! Du sliter med mange negative tanker - som vil provisere en del av brukerne av forumet. Jeg skjønner at det for deg er godt å få luftet dine tanker og følelser,men som du selv sier er ikke forumet nok. Vi kan ikke drive behandling her, så du oppfordres nok en gang til å gripe fatt i ditt problem, våge, ha mot til å søke hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trillian

Kjære trillan! Du sliter med mange negative tanker - som vil provisere en del av brukerne av forumet. Jeg skjønner at det for deg er godt å få luftet dine tanker og følelser,men som du selv sier er ikke forumet nok. Vi kan ikke drive behandling her, så du oppfordres nok en gang til å gripe fatt i ditt problem, våge, ha mot til å søke hjelp!

har skjønt det nå. skal prøve!

unnskyld hvis jeg har skrevet for mye her, vet det er mange tanker, vet internett ikke er nok.

skal klare å søke hjelp denne gangen.

takk for svar og oppfordring til å gjøre nettopp det!

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...