Gå til innhold

Jeg vil...

Anbefalte innlegg

Jeg vil le, og det gjør jeg. Det er lett.

Jeg vil gråte.. men det klarer jeg ikke.

Latteren er mitt skjold, det er ingen som kan se på en glad person at man egentlig er ulykkelig. Skjoldet mitt er en refleks. Om jeg enn så gjerne vil ta det vekk, er det helt umulig. Det er vanskelig å finne noen som man kan stole så mye på. Så mye at man kan møte dem uten skjold. Jeg kan ikke engang møte meg selv uten..

Hva skjer da? Hvis jeg tar vekk alle masker, alle murer, alt som forsvarer meg fra det som gjør vondt.. Lar det stå til.. Kan konsekvensene være så tøffe å ta hånd om?

Jeg er redd for å føle for mye på min egen frykt, min egen sorg. Men aller mest er jeg redd for at det aldri skal bli bra. Jeg ser tilbake på årene som ligger bak meg, ser tunge perioder og lykkelige perioder. I de lykkelige stundene ser jeg motivasjon, kampvilje, og drømmer. Tro på at nå, nå er livet godt. Helt til det går nedover igjen, og alle ambisjonene legges under et tungt teppe av bly. Snart tør jeg ikke tro på lykken, iallefall ikke en varig lykke. Jeg skuffer meg selv gang på gang. Kommer jeg aldri ut av denne onde sirkel?

Latteren forlenger livet, sies det. Jeg håper da ikke det.. Har sannelig ikke lyst til å leve dette livet i så mange hundre år..

Velvel.. det er godt å få ut litt frustrasjoner. Lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Kanskje jeg etterhvert får litt mer overskudd til å være litt mer aktiv her..

Til slutt.. Jeg har ikke planer om å slutte å le.. :) Skulle bare ønske jeg kunne tillate meg å gråte når det gjør vondt..

*hjertesukk og klemmer* fra Scar.

http://www.doktoronline.no/homepage/scartissue/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151072-jeg-vil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Vet du, det er så godt å komme hit å få klemmer av deg, thinkerbell! Jeg ser opp til deg for din omsorg for andre, og er glad for at du er min gode dol-venn!!

*gode klemmer* Fra Scar :)

Jeg er din Dol- venn alltid :)

Og trenger du en skulder, så har jeg to.

-Håper dagen i dag er noe lettere for deg. Jeg har desverre ikke noe vettugt å si til ditt første innlegg, men jeg er her.. og du vet hvor du finner meg om jeg kan gjøre noe for deg.

take care lille modige scar..

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151072-jeg-vil/#findComment-966246
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...