Gå til innhold

sliten 71 modell

Anbefalte innlegg

Gjest dragen 81

Jeg har en sønn på 5 år.En flott og frisk , normal gutt.Men jeg har et stort problem, som jeg håper noen kan hjelpe meg med?????????????

Han er aldri trøtt!Jeg synes at kl.2000 da burde han sove, men nei han er lys våken til både 11 og 12 på kvelden.Likevell er han oppe tidlig blid som en sol. Jeg lever sammen med pappan og en søster på 8 år.Det går jo utåver oss alle.Vi trenger jo litt tid for oss selv vi voksne å.Jeg har prøvd det meste fra å legge meg ved siden av han til å være stregn kutte ut sukker og alt det der.Men ingenting hjelper.

Er det noen i samme båt som meg?

Fortvilet mor.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15108-sliten-71-modell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom

Svar til Dragen 81.

Dette er langt utenfor mitt fag.

Vi har ganske varierende søvnbehov, også som små barn. Din sønn synes å ha ekstra lite behov for hvile. Det er neppe noen sykelig tilstand, men vil nok være ganske utmattende for resten av familien.

Sannsynligvis burde du legge ham når du synes det er passe, og beordre ham til å holde sengen til han sovner. Han kan lett komme inn i et mønster som utvikler seg til det rene familietyrrani.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15108-sliten-71-modell/#findComment-71460
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...