Gå til innhold

Veldig lite pollen i år?

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur

Eller er det jeg som har blitt bedre? Har tatt magnetterapi siden nyttår hos alternativ behandler, i tillegg til homeopatmedisin hos samme.

Har bjørk, gress (timotei) og burotallergi.

Lurte derfor på om det at jeg har hatt lite plager i år skyldes at behandlingen har hjulpet, eller er det bare det at det har vært så kjølig og regnfullt her på østlandet som gjør at pollenplagen rett og slett ikke har vært til stede i samme grad som tidligere år?

Jeg merket litt på de varmeste dagene. Har vært noen få av de.

Må si at jeg i tillegg tar Aerius fast hele året, siden jeg også har støvallergi + noen fler.

Hva er andres erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151096-veldig-lite-pollen-i-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Tror ikke det er lite iår, fordi jeg reagerer noe voldsomt, og har måtte trappe opp på medisiner og sprayer...

Hva koster det for sånn behandling? Har de det over alt?

Ser jo ut som det kan funke da, har aldri hørt om det men er villeg til å vite:)

Gjest uten signatur

Tror ikke det er lite iår, fordi jeg reagerer noe voldsomt, og har måtte trappe opp på medisiner og sprayer...

Hva koster det for sånn behandling? Har de det over alt?

Ser jo ut som det kan funke da, har aldri hørt om det men er villeg til å vite:)

Tror mange alternative bruker det ja. Forskjellige utgaver sikkert. Jeg holder en stor metallkule i hver hånd. Disse er koblet til en maskin som så blir stilt inn etter mine plager (går jeg utifra).

Jeg betaler kr 300 pr gang. Tar samtidig akupunktur og soneterapi for andre plager. Det har ikke vært noen intensitivbehandling. Tok magnetbehandling før pollensesongen i fjor også. Går da med en måneds mellomrom. Ellers i året kanskje hver annen måned.

Da har det sikkert hjulpet da!

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Tror mange alternative bruker det ja. Forskjellige utgaver sikkert. Jeg holder en stor metallkule i hver hånd. Disse er koblet til en maskin som så blir stilt inn etter mine plager (går jeg utifra).

Jeg betaler kr 300 pr gang. Tar samtidig akupunktur og soneterapi for andre plager. Det har ikke vært noen intensitivbehandling. Tok magnetbehandling før pollensesongen i fjor også. Går da med en måneds mellomrom. Ellers i året kanskje hver annen måned.

Da har det sikkert hjulpet da!

:) ok da må kansje dette prøves en gang eller fler... er skikkelig snørrunge for tiden, øyner renner og jeg er tett, potte tett... og nå er jeg lei:(

Så da må jeg prøve dette:)

Takk for tipset da:)

• 3 uker senere...

:) ok da må kansje dette prøves en gang eller fler... er skikkelig snørrunge for tiden, øyner renner og jeg er tett, potte tett... og nå er jeg lei:(

Så da må jeg prøve dette:)

Takk for tipset da:)

Jeg kan anbefale deg fotsone-terapi. Det tok jeg i fjor, og det hjalp veldig på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...