Gå til innhold

Skeptisk oglei..


Paranoia

Anbefalte innlegg

Heisann. lenge siden jeg har skrevet noe her, men nå er jeg ganske oppgitt...igjen..Føler at jeg ikke kommer noe videre uansett hva jeg gjør! har vært innlagt på psyk i nesten ett og et halvt år, med to-tre mnd "fri". Er nå ute igjen, og går i terapi to ganger i uka, tankefeltterapi. vet ennå ikke helt hva det går ut på, og jeg får ikke tilå snakke med behandler'n min. begynner å gi opp håpet for at noe kan hjelpe, eller at jeg ikke klarer å hjelpe meg selv..

Jeg blir så sliten og oppgitt over at ingenting nytter! Sliter med angst, depresjon, og har fått diagnosen personlighetsforstyrrelse.. Hmm..

noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre? har også søkt Modum, men fikk avslag. Tror heller ikke jeg orker å være innlagt på ei stund. Er så lei, trenger litt frihet, liksom.

Blir veldig glad for noen svar...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg vil bare si det at av og til må en være tålmodigheten selv, og det tror jeg mange på dette forumet har måttet lære seg.Man forsøker igjen og igjen, fordi man egentlig ikke har noe valg.Når jeg tenker på min 7 år lange kamp for å bli bedre av kronisk bekkenleddsyndrom,har det vært en lang og broket reise,med mye hardt arbeid fra min side,mange tilbakeslag,mange ulike former for terapi.Man begynner i en ende.Jeg har gått hos fysioterapeuter,hos kiropraktorer,manuell terapeuter,medisinsk trening,laserbehandling,akupunktur,Psykomotorisk behandling, egentrening på Sats.Prøvd medisiner og psykoterapi.Man gir noe en sjanse i tilstrekkelig lang tid, virker ikke det,leter man etter nye muligheter.Andre typer terapi.Andre behandlere.Nye medisiner.Jeg skjønner inderlig godt du blir lei og skeptisk.Av og til må en bare ta en pause fra alt, men så går en på an igjen.Det nytter,og man har ikke noe valg.Nå tok jeg bekkenplagene mine som et eksempel,men kunne valgt andre problemområder i livet mitt.Det spiller ingen rolle.Hvis det ikke virker når du har prøvd denne behandlingen en stund,går en på leit etter andre alternativer. Hvis det finnes en mulighet for at jeg kan få det bedre med mine psykiske og fysiske problemer,trenger jeg å vite med meg selv at i dette livet har jeg gjort det jeg kunne for å få det bedre.

I perioder ligger jeg bare under senga.Jeg føler meg sjelden sterk, men det er mer et valg jeg har tatt.Lykke til med å finne dine veier.Jeg håper du finner noe som du føler gir en slags bevegelse inn i livet ditt, at noe skjer.Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg selv en sjanse til å venne deg til livet utenfor sykehuset igjen.Det er klart at når du har vært innlagt så lenge, vil det ta tid.Prøv og nyt "friheten"og gi terapeuten din en sjanse med tankefeltterapien.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...