Gå til innhold

JEG GIR OPP!!!!!!!


Gjest Jattaaa

Anbefalte innlegg

Gjest Jattaaa

Nå har jeg gått med kraftig angst nevrose i over 4 mnder. Hver dag er den samme... Jeg prøver å kjempe, prøver å gjøre ting... men panikkangsten vil ikke forsvinne. Nå er jeg så lei av å kjempe. Har så lyst til å bare drite i alt. Men, har ikke mot til det heller. Dette her er sååå vanskelig. Hvis jeg bare kunne visst helt sikkert at jeg blir bra igjen en gang... Da hadde ikke dagene vært så vanskelige. Men, hvis jeg skal leve slik for resten av livet mitt... Det orker jeg ikke... ikke sjans i havet. Det går ikke ann til å venne seg til å leve slik for resten av livet. Det er så umennskelig! Jeg gir opp!!!!!! ARGH!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver ingenting om du går i terapi ellr bruker medisiner.Hvis ikke vil jeg råde deg til å gå til fastegen din evnt.psykolog.for å få hjelp.

Lykke til

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jattaaa

Du skriver ingenting om du går i terapi ellr bruker medisiner.Hvis ikke vil jeg råde deg til å gå til fastegen din evnt.psykolog.for å få hjelp.

Lykke til

mvh

Jeg går hos psykolog. Har fått diagnose... og går på tabeletter og alt. men ingenting hjelper. er så fortvila. Eneste grunnen til at jeg lever, er for å se om morgendagen blir bedre... og når den aldri blir bedre er det ganske håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går hos psykolog. Har fått diagnose... og går på tabeletter og alt. men ingenting hjelper. er så fortvila. Eneste grunnen til at jeg lever, er for å se om morgendagen blir bedre... og når den aldri blir bedre er det ganske håpløst!

Vet hvordan du har det, har vært der selv og det er kjempetøft.Har du gått lenge på medisin?Hvis ikke kan det jo være at du må være tolmodig og se om det kan bli bedre virkning av den.Har du derimot gått lenge på medisin, og har det så vanskelig,ville jeg sagt fra til psykologen at du ønsker å bytte medisin.

Håper det går bedre etterhvert.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jattaaa

Vet hvordan du har det, har vært der selv og det er kjempetøft.Har du gått lenge på medisin?Hvis ikke kan det jo være at du må være tolmodig og se om det kan bli bedre virkning av den.Har du derimot gått lenge på medisin, og har det så vanskelig,ville jeg sagt fra til psykologen at du ønsker å bytte medisin.

Håper det går bedre etterhvert.

mvh

Begynte først på et merke som ikke funka... så begynte jeg på cipralex for 6 uker siden. Venter og venter og venter... er bare så sinnsykt lei av å vente! Har bare lyst til å være normal igjen.

Men, du blei bra du altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte først på et merke som ikke funka... så begynte jeg på cipralex for 6 uker siden. Venter og venter og venter... er bare så sinnsykt lei av å vente! Har bare lyst til å være normal igjen.

Men, du blei bra du altså?

Etter først å ha økt dosen med Seroxat til 40mg ble jeg gradvis litt bedre, i hvert fall slik at det ble "levelig".Nå har jeg gått over på Efexor etter psykiatrikerens råd.Dette er første uken. Fikk beskjed om å ta Efexor+Seroxat første uken,deretter skal jeg ta dobbel dose Efexor.Denne uken har jeg virkelig følt meg bra.Det er nesten ikke til å tro,men håper at dette er rette medisin for meg, og at den gode følelsen fortsetter.

Ville aldri tro at en medisin av denne typen kunne virke så fort.

Ønsker deg alt godt.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du!

vil bare si at jeg har hatt det på samme måten. jeg syntes også at det virket helt håpløst å leve med så mye angst.. men etter en økt dose med cipralex, 20 mg, føler jeg sterk bedring. selvsagt med kognitiv terapi ved siden av.

ikke gi opp!!

evt kan du prøve andre med.?!husk at cipralex ikke gir FULL uttelling før etter en ganske lang tid.

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...