Gå til innhold

det etser i magen..


Camilla

Anbefalte innlegg

sitter her med en etse i magen følelse..som om jeg har tatt overdose..noe jeg ikke har tatt..svært dårlig siden kl.12.00 i dag. fikk endelig sovet noen timer. men da jeg våknet spøy jeg lyserødt blod og pillerester kom opp [zoloft..anti-deppen min]..ikke spist noe på noen dager, så det var dritvondt..

det sies jeg skal drikke melk, men har ikke melk og hadde ikke drukket det uansett..

noen som har litt melk til overs? hun jeg pratet med sa at magesekken kan etses opp,at det ikke er dødelig, men gjør inni helvete vondt..

cant wait..

*redd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå blir jeg litt redd jeg vennen....i og med at du spiser svært lite kan det ha noe med det å gjøre..

Hvis det ikke går over synes jeg du burde ringe til legevakten!!

Gi oss tilbakemelding på hvordan det går da!!

*tenker masse på deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå blir jeg litt redd jeg vennen....i og med at du spiser svært lite kan det ha noe med det å gjøre..

Hvis det ikke går over synes jeg du burde ringe til legevakten!!

Gi oss tilbakemelding på hvordan det går da!!

*tenker masse på deg*

hvis det ikke blir bedre i natt, så skal jeg ringe..

bare svir no jævlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det ikke blir bedre i natt, så skal jeg ringe..

bare svir no jævlig..

*klemme klemme*

god bedring da millamor

glad i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla!!!*streng*

Hva tenker du på...ikke spise på to dager!?

Ring legen din i morgen, og hør hva han har å si til å spise zoloft på tom mage.

Er sikker på at det skal ta`s sammen med et måltid.

Ikke tull.....dette kan gå riktig vei.

Tusenklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemme klemme*

god bedring da millamor

glad i deg

Kjære lille venn....

Hvordan går det med deg og magen? Vært hos legen eller...........???

Det er klart du ikke må ta "lykkepiller" på tom mage, det er klart det blir et "sjokk" for magen.

Jeg vet ikke hvorfor du sulter deg, men du finner nok ut at det gjør ting bare verre i lengden, lille venn.

Tenker på deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Camilla! Kroppen tåler temmelig mye , men det er visse grenser før den "gir beskjed" at nok, er nok. Slik du beskriver din situasjon med minimalt matinntak, inntak av medikamenter, oppkast- er det ikke rart at du opplever "at det etser i magen". Siden du bruker medikamenter regner jeg med at du følges opp av lege og at vedkommende er klar over dine forskjellige problem. Vil råde deg til å snakke med legen din om dine somatiske (kroppslige) plager, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...