Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bare et forslag

Har du sjekket paa biblioteket? Da jeg selv lette fant jeg en del, men husker desverre ikke hva de het, naa. Jeg vet at Kay redfield jamison (tror det staves saann) har skrevet endel om bipolar sykdom, og hun er ogsaa oversatt,selvom oversettelsen ikke er saa god som orginal utgaven.

Har du sjekket paa biblioteket? Da jeg selv lette fant jeg en del, men husker desverre ikke hva de het, naa. Jeg vet at Kay redfield jamison (tror det staves saann) har skrevet endel om bipolar sykdom, og hun er ogsaa oversatt,selvom oversettelsen ikke er saa god som orginal utgaven.

Biblioteket har jeg sjekka!

Og "Mitt urolige sinn" av Kay Redfield Jamison, har jeg lest.

Problemet er at jeg aldri får nok!!

Takk for svar!

Gjest bippo

Nei, det er ikke så lett å finne litteratur på norsk. Biblioteket har jeg dårlig erfaring med, har bare funnet Jamieson som er grei nok, men jeg kunne ønske meg flere bøker. Bokhandlere på nett er nok det beste alternativet. Der er det endel å velge mellom, men det koster jo da.

Annonse

Nei, det er ikke så lett å finne litteratur på norsk. Biblioteket har jeg dårlig erfaring med, har bare funnet Jamieson som er grei nok, men jeg kunne ønske meg flere bøker. Bokhandlere på nett er nok det beste alternativet. Der er det endel å velge mellom, men det koster jo da.

Hei ! Jeg har søkt på Bokkilden, fikk opp titalls relevante titler der, men de er nesten utelukkende på engelsk. Syns det er vanskelig å lese denne typen (fag)-litteratur på engelsk jeg! Håper det er noen oversettere der ute!

Gjest bare et forslag

Biblioteket har jeg sjekka!

Og "Mitt urolige sinn" av Kay Redfield Jamison, har jeg lest.

Problemet er at jeg aldri får nok!!

Takk for svar!

hei igjen,

Paa bibsys sin side kan du soeke paa bipolar el. manisk depressiv, og faa en liste over de boekene som finne spaa bibliotekene i norge. En del er paa norsk ogsaa, og de fleste kan bestilles gjennom ditt biblitoek. Ellers saa ville jeg tatt kontakt med en stor bokhandle som f. eks. tanum eller nordlie i oslo, de har mye stoerre utvalg enn bokkilden. Selvom de ikke har ting inne kan de sikkert bestille for deg, eller gi deg detaljene saa du kan bestille fra din lokale bokhandel.

hvis ikke maa du bite i det sure eple og lese det paa engelsk.

Lykke til

Gjest bare et forslag

hei igjen,

Paa bibsys sin side kan du soeke paa bipolar el. manisk depressiv, og faa en liste over de boekene som finne spaa bibliotekene i norge. En del er paa norsk ogsaa, og de fleste kan bestilles gjennom ditt biblitoek. Ellers saa ville jeg tatt kontakt med en stor bokhandle som f. eks. tanum eller nordlie i oslo, de har mye stoerre utvalg enn bokkilden. Selvom de ikke har ting inne kan de sikkert bestille for deg, eller gi deg detaljene saa du kan bestille fra din lokale bokhandel.

hvis ikke maa du bite i det sure eple og lese det paa engelsk.

Lykke til

glemte og skrive web siden til bibsys

http://wgate.bibsys.no/search/pub

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...