Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 16 år og har i over 1 mnd vært plaget av hukommelsessvikt, og også opplev hyppigere kvalme (har aldri vært plaget med dette før). Kan plutselig dette ut av en samtale, og for tiden føles det ut som om ting ligger i tett tåke (har problemer med å huske ting som har skjedd tidligere osv). Merker også at jeg føler meg lettere irritert og nesten sint, samtidig som jeg ofte blir slapp og mangler lysten til å gjøre ting. Vil ikke være hypokonder men jeg tolker disse tegnene som at noe ikke er som det skal være. Hvis noen vet noe om disse "symptomene" eller har noen gode råd, vennligst svar fort!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151242-hukommelsessvikt-med-mere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Syns kanskje du skal ta dette opp med helsesøster på skolen eller noen andre som er kompetente.

Samtidig så tenker jeg at noen av disse symptomene, i hvertfall i mild grad kan være ganske vanlig hos ungdommer i puberteten. Sløvhet, trenger mye søvn, ustabilt humør osv...

Vet ikke om dette var til noen hjelp for deg, men vil hvertfall råde deg til å spørre noen som har "peil".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...