Gå til innhold

Sitter å griner,,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å nå skal du ha trøst her på forumet???

Latterlig!!

Fortell samboeren din hvor billig tøs du er!! Slik at han kan finne seg en ny kjæreste som kan verdsette å respektere han på en skikkelig måte.

Utroskap er så utrolig stort svik mot partneren at jeg har ikke ord for det!

Så bare fortsett å grin!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151246-sitter-%C3%A5-griner/#findComment-965630
Del på andre sider

tror du må snakke med noen om det. hva var grunnen til at du gjorde det?har en kjæreste som har opplevd at noen var utro mot han og vet at det er helt forferdelig. du kan ikke regne med at noen skal få medlidenhet med deg, men at det er på tide å få hjelp om du ikke får det er helt sikkert. jeg tror du har såret noen helt forferdelig og at du griner er bra for da ser du det ihvertfall. lykke til med å fortelle kjæresten din om dette..

vet ikke hvorfor du var utro, men om det var verdt det, tviler jeg på..

vil ikke dømme deg, ville egentlig bare si lykke til videre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151246-sitter-%C3%A5-griner/#findComment-965655
Del på andre sider

Gjest Timari

jeg vet ikke noe om bakgrunnen din og hvorfor dette ble postet i overgrepsforumet. Kanskje dette er en måte å kompensere for det du har blitt utsatt for? Men dette mønsteret må du bryte. For uannsett så er det kjæresten din som må ta konsekvensene av handlingen din. Dette blir vondt men dette må du ta opp med kjæresten din. Og du er nødt til å søke hjelp for dette problemet. Om du er villig til det så er kanskje også kjæresten din villig til å gi deg en ny sjanse. Ønsker deg iallefall lykke til. du har en tøff situasjon foran deg og jeg ønsker det beste for dere begge

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151246-sitter-%C3%A5-griner/#findComment-965788
Del på andre sider

Hvorfor skriver du dette innlegget på overgrep? Mulig du har en bakgrunn som tilsier at det hører hjemme her, men det kan jo ikke leserne se ut fra det konkrete du skriver.

Jeg vil ikke svare deg - fordi jeg ikke vet bakgrunnen din, men uansett blir det feil å notorisk bedra den du "esker over alt" som du sier.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151246-sitter-%C3%A5-griner/#findComment-965792
Del på andre sider

Annonse

Mange har reagert på hvorfor du skriver dette her på forumet. Men det er klart at det kan relateres til dine tidligere erfaringer mener nå jeg. Holder på å lese en bok som heter handbok for overlevere, her står det blant annet om sex. Å rippe opp i overgrepene: "mange overlevere har gjort seg selv til offer på nytt. En del har giftet seg med en partner...osv...overlevere har gitt andre ubegrenset tilgang til deres kropper og blitt såret gang på gang." s. 227. En annen plass står det om å bruke sex for å tilfredsstille andre behov: "noen opplever at de vil ha sex hele tiden og forsøker å bruke sex for å oppfylle alle sine behov, inklusive ikke sexuelle.".."når man vil ha nærhet, intimitet eller kommunikasjon, når man vil kjenne seg elsket, omhuldad (svensk bok:)) og verdsatt, når man er ulykkelig, sveket eller sint, ber man om sex isteden. Man har lært seg å seksualisere ikke seksuelle behov."... jeg vet ikke om du føler noe av dette gjelder for deg, men jeg ville bare sitere i tilfelle du kanskje synes det stemmer.

Kan det være at du tester partneren din for å se hvor langt du kan gå,og om det er verdt å stole på ham?

Ellers lurer jeg litt på om du får hjelp annet enn at du skriver her på forumet, fordi du tydeligvis har litt problemer akkurat nå i forhold til gutter, alkohol mm.

Til syvende og sist må man gjøre arbeidet selv, og man må ta ansvar for sine egne handlinger, men hvis du ikke vet hvorfor du gjør dette kan det være lurt å finne ut hvorfor, og hvordan du skal klare å bryte mønsteret du er inne i bla i fh til alkohol?

Håper du klarer gi deg selv den anerkjennelsen og styrken du har og fortjener.

Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151246-sitter-%C3%A5-griner/#findComment-966353
Del på andre sider

Får du hjelp av fagfolk? Har du tatt kontakt med Dixi eller lignende?

Du har slitt med denne grenseløsheten lenge nå. Det er kanskje ikke så sannsynlig at du greier å ordne opp i det helt på egen hånd. Og om du vil klare det alene: Hvor lang tid vil det da ta? Til hvilken pris?

Det er ikke uvanlig at man sårer andre der man har blitt såret. Det er heller ikke uvanlig at man peller skorpen av sine egne sår, eller selv kjører kniven enda lengre inn. Men det er veldig destruktivt. Noe av det som får hardest medfart er din egen selvrespekt. Så kommer du inn i en vond sirkel.

Du trenger å gå radikalt til verks for å bryte denne sirkelen og begynne å gjøre ting riktig igjen. Begynne å bygge opp i stedet for å rive ned.

Jeg tror du er helt nødt til å be om hjelp fra noen som virkelig vet å hjelpe med den typen problemer du har. Du må finne ut hva som driver deg, og hvordan du kan få slutt på det.

Gjør deg selv og de du er glad i den tjenesten. Få hjelp snart.

Du er en verdifull og respektabel ung dame. La det få lov til å bli synlig for deg selv og andre igjen.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151246-sitter-%C3%A5-griner/#findComment-966618
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...