Gå til innhold

Hvor er det blitt av livsgleden?


kikkii

Anbefalte innlegg

Jeg synes livet bare er vondt. Magefølelsen min er så vond. Den er så trist og ulykkelig. Jeg hørte et sted at man skal lytte etter magefølslen, men magefølelsen min er bare trist. Hvordan skal jeg klare å finne gleden igjen? Når magefølelsen bare er trist og ulykkelig? Jeg har lett etter gleden i mange år uten å finne den. Den er helt borte. Klarer ikke å se noe glede i livet.

Alt virker håpløst. Finner ikke meningen med dette vonde livet som bare er vond. Jeg klarer ikke å få noe mening ut av hver eneste dag. Har bare lyst til å sove. Sove bort hele livet. Fordi når jeg sover så slipper jeg å leve på en måte. Hver dag er et mareritt å komme meg gjennom. Hver dag er like grusom som den forgje.

Jeg orker ikke å leve mere. Finner ingen mening med å være her på jorda. Jeg har ingen venner og ensomheten er så vond. Bærer på så mange vonde minner som jeg ikke klarer å få ut. Tenker på at jeg bare vil dø. Hva er vitsen med å leve når jeg bare vil forsvinne?

Jeg er alltid kvalm, har masse spenninger i nakken, vondt i hodet, alltid sliten og trøtt, kaster opp ganske ofte, har masse hjertebank, skjelver i kroppen, er svimmel og uvel. Alltid redd og nærvøs. Hvorfor skal jeg leve når jeg bare har masse plager som jeg må slite med hver eneste dag? Hvorfor er gleden borte? Og hvor ble det av livsgleden?

Sommeren er ekstra vond. Behandleren min skal snart ha en lang ferie og da har jeg ingen å prate med. Gruer meg fryktelig. Gruer meg til hver dag. Jeg klarer ikke mere... Holder ikke ut...

Jeg er så bekymra for fremtiden. Fremtiden er så skummel og skremmende. Jeg klarer liksom ikke å se noe positivt i fremtiden. Den er så sort. Hva skal jeg gjøre med livet? Død..

Har bare lyst til å gråte, men jeg har ingen flere tårer igjen.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

varga1365380532

Hei:)

Ville bare si at jeg sover også...mye....til ting blir bedre. Noen ganger tar det fryktelig lang tid. Og jeg mener å ha hørt det ikke er bra....så det var ikke et råd om å fortsette med å sove, heller et; jeg skjønner hva du mener --svar.

Magefølelsen hadde vært fantastisk å finne igjen. Men når man glemte den for lenge siden kan det bety en hel del leting å finne den igjen. Lykke til til deg fra en annen som også leter når hun ikke sover:)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...