Gå til innhold

Skal dette være en spøk?


dette er mitt nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er en spøk, men en av kildene er Peter Breggin, en amerikansk psykiater og motstander av psykofarma. Vet ikke hva andre psykiatere mener om hans syn.

Uansett er det viktig å bruke og eventulet gjøre endringer i medisner i samråd med lege.

Og hva er alternativet til medisiner? Det er kanskje viktig å tenke igjennom hva en da skal gjøre for bedring og behandling mot symmptomene, og høre på råd fra andre som har slike erfaringer med hensyn til hvilken diagnose du har.

Dette var bare mine tanker rundt artikkelen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varga1365380532

I såfall er det en dårlig en!

Skjønner godt at du fikk litt hetta etter den artikkelen der. Men nå er det jo slik at det ikke finnes svar på noe som helst omtrent, så at det finnes forkjempere og motstandere til alt, er ikke overraskende. Det er i grunn noe av det mest sjarmerende ved det å være syk. De lærde strides. Man kan like godt kaste terning vettu. Ingen er enig i hva som feiler og hvordan rette på det. En kan jo føle seg som lottovinner om de bare er enige om at en er syk alle sammen*ler*

Jeg har bestandig væt pille-motstander, men bare på egne vegne. I det siste har det slått meg at det kanskje er like dumt....å nekte å ta noe er vel det samme som å kaste innpå alt en finner. Men nå finner ikke jeg den gyldne middelveien for å redde mitt eget liv som regel....men jeg har bestemt meg for å prøve da. Jeg har kløna i 15år på egen hånd uten medisiner, så har planer om å la de lærde slippe til...så får man se hva det blir til*smiler*

Vet ikke hva du bestemmer deg for å gjøre, men jeg lukket linken din og har ikke planer om å se på den igjen...virker som det funker for meg;)

Fortsatt god søndag!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

I alle sammenhenger må en velge hvem en skal lytte til når en søker veiledning.

Om du var gravid og vurderte abort, ville du velge Ludvig Nessa og Børre Knudsen som dine veiledere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...