Gå til innhold

Elveblest utslett

Anbefalte innlegg

Min samboer har gjentatte ganger vært plaget av elveblest lignende utslett. han har vært bra i mange mnd., men nå kom det tilbake for npen uker siden, og han har hatt det mer el mindre hele tiden siden.. Det varierer i hissighet, men enkelte dager er d veldig ille..og hele han er "opphovnet". Han var hos hudlege i fjor, men de fant ikke ut noe.. Vi har testet om det kan være vaskemidler, mat el.l. han reagerer på, men ser ingen sammenheng. I fjor fikk han også påvist dårlige leververdier, men de er bra nå..

Flott om dere kan gi oss et tips el. råd om hva vi skal gjøre/ hvor vi skal henvende oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151314-elveblest-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Hei!

Dette kommer kanskje litt sent. Jeg er en jente som selv har slitt med elveblest og en enorm kløe. Har han blitt testet for kuldeallergi? En sånn allergi er som regel rolig i sommermånedene, men kommer igjen når det nermer ser høst. Jeg har prøvd utallige allergitabletter, men ingen hjelper noe særlig....så fikk jeg prøve en krem som heter locoid 0,1%, den hjalp mot elveblesten med en gang. Denne kremen må du ha resept på...Håper tipset kommer godt med selv om det var litt sent!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151314-elveblest-utslett/#findComment-1027047
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...