Gå til innhold

Ti stille, mitt hode!


notthathappy

Anbefalte innlegg

notthathappy

I morgen skal jeg tilbake på jobb etter to uker med ferie. Nå er jeg kvalm og deppa, har sommerfugler i magen. Begynner ikke før på ettermiddagen, så jeg skal ikke tidlig opp. Heldigvis.

Huff. Er så kvalm. Orker ikke tanken på å være sosial. Er blitt så mye mer deppa. Og i jobben min må jeg ikke bare være sosial blant kollegaer, men også overfor hundreogørten kunder..... Sikkert masse sinna kunder.

Ikke kan jeg sykemelde meg heller, for jeg er ikke fast ansatt, og jeg vil ikke gjøre et dårlig inntrykk. Og hvis jeg sykemelder meg nå, så vil alle sikkert tro at jeg "forlenger" ferien min...

Er så sliten. Så forferdelig sliten!

Det verste er at jeg begynner å lure på hvem jeg diskuterer med hele tiden. Håper det bare er min egen stemme som prater i hodet mitt hele tiden. Det er den som plasserer fæle bilder og tanker i hodet mitt, og det er den som sier at jeg må gjøre ditt og datt for at fæle ting ikke skal skje. Noen ganger klarer jeg å fortrenge den, men som regel vinner den.

Den snakker inne i hodet mitt, og jeg svarer den høyt. Helt sprøtt. Noen ganger sier jeg hold kjeft.

Denne "snakkingen" har blitt mye verre etter at jeg trappet ned på Seroquel. Kanskje jeg skal øke dosen så jeg får litt ro.

Sukk..... Life sucks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Hei notthathappy, jeg håper dagen ble bedre enn du fryktet..(?). *krysser fingrene for deg*

Dersom det ikke går over bør du kanskje ta kontakt med fastlegen din? Går du i terapi?

-gode ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

notthathappy

Hei notthathappy, jeg håper dagen ble bedre enn du fryktet..(?). *krysser fingrene for deg*

Dersom det ikke går over bør du kanskje ta kontakt med fastlegen din? Går du i terapi?

-gode ønsker

Hei, takk for svar! :)

Nei, jeg går ikke i terapi for tiden, men jeg gjorde det før. Men jeg synes ikke det har fungert med de siste psykologene jeg har hatt. Hadde en psykiater en gang, som var kjempeflink, og som jeg turde å betro meg til, men han jobber et annet sted nå...

Det gikk faktisk ganske bra på jobben i går. Kom fort inn i det igjen. Men helt på slutten av dagen så var det en kunde jeg ikke helt klarte å hjelpe, så jeg gikk for å hente hjelp selv. Men da jeg skulle legge fram problemet så fikk jeg totalt jernteppe. Det var kjempeekkelt! Kjente jeg ble helt nummen, klarte nesten ikke å si noe, stammet fram ett eller annet, og det kjentes ut som om jeg kom til å gråte eller svime av.

Vet ikke om dette var noe mer enn et "vanlig" jernteppe, eller om det var et slags angstanfall. Det hjalp ikke noe særlig da jeg etter en lang stund klarte å si det jeg skulle, før jeg fikk jernteppe igjen. Hodet ble helt TOMT, det var skikkelig ille. Så nå er jeg livredd for at det samme skal skje igjen......

I dag har jeg hatt fri, men i morgen skal jeg på jobb igjen. Herregud! Hvis det samme skjer igjen, så tror jeg at jeg må løpe ut. Det bare knyter seg i magen bare ved å tenke på det.

Sukk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...