Tommy L Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Heisann Har hatt mistanke om at jeg ikke tåler strålinga fra mobil en stund. Har vært forsiktig med bruk, tar kun tlf hvis jeg må. ellers sender jeg kun sms. Men jeg var dum nok til å impulskjøpe meg ny mobil nå for feriepenga, og da merket jeg at det gjorde mer vondt enn med den forrige tlf.. Det forløper seg sånn at jeg blir varm rundt øret og så føler jeg at hode sveller opp etterpå. har jeg mobilen liggenes i setet vedsiden av meg så får jeg punkthvis smerter (som om noen stikker fingeren inn i siden) nedenfor ribben på siden og fremover mot lysken. Når jeg tar å slår av mobil har jeg fortsatt den ekkle følelsen en stund etterpå... Er redd for å få kreft pga dette. har kviet meg litt for å gå til lege å si dette, de tar vel ikke dette seriøst?? eller bare roer meg ned, også går jeg fortsatt å er usikker. Bør jeg prøve å få undersøkt meg for dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151357-mobil-str%C3%A5ling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.