Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg merket små blanke, seige dråper i urinrørsåpningen. Disse dråpene kommer uavhengig av seksuell opphisselse og etterlater svake gulaktige flekker i hvitt undertøy. Kun av og til kan det så vidt være antydning til noe hvitt. I begynnelsen kunne det lukte vondt av penis men det ser ut til å ha gitt seg nå.

Jeg testet tidligere positivt for klamydia.Dette ble behandlet. Seinere sjekket min partner seg for det samme og testen var negativ. Ingen har hatt ubeskyttet sex siden dette. Min partner merker ingenting av mine symptomer som ikke ligner helt på de jeg hadde ved klamydiasmitten.

Da jeg merket dråpene hadde jeg ikke vært seksuell aktiv på en måned. Det er forøvrig ingen svie eller kløe. Har brukt Canesten krem 1% i en 5 dagers tid nå men det ser ikke ut til å hjelpe. Er det soppinfeksjon jeg har fått? Kan det likevel være klamydia? Det er ikke smertefult men ubehagelig å være våt på penishodet hele tiden.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...