Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg begynte på p-pillen Diane for noen måneder siden fordi jeg slet med litt dårlig hud. jeg synes ikke jeg merket noe forskjell på huden, og gikk derfor tilbake på trionetta. Men nå har jeg begynt på Diane igjen fordi jeg glemte å få ny resept på trionetta og hadde Diane liggende. Jeg håper denne gangen at huden kan bli bedre men nå har jeg gått på det i 5 dager og synes faktisk jeg har fått mye verre hud, kan det være at jeg ikke tåler denne p-pillen? Er jeg bare utålmodig og bør jeg holde ut litt til fordi huden vil bedre seg etterhvert? Noen som har opplevd det samme? Går dte faktisk ann å få dårlig hud av trionetta?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151522-d%C3%A5rlig-hud-av-diana/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vent å se

Det er vanlig "bivirkning" av pillen. Sånt skjer også når man tar vitaminer, eller noe annet for hud problemer. Det blir verre i begynnelsen,men etter hvert vil det bli bedre, bare hold ut, og ikke bytt piller hele tiden.. Hvis huden ikke bedrer seg etter tre måneder, så funker de sannsynligvis ikke for deg..Men før det, må du bare vente å se ;)

• 2 uker senere...
Gjest skvisa

Det er vanlig "bivirkning" av pillen. Sånt skjer også når man tar vitaminer, eller noe annet for hud problemer. Det blir verre i begynnelsen,men etter hvert vil det bli bedre, bare hold ut, og ikke bytt piller hele tiden.. Hvis huden ikke bedrer seg etter tre måneder, så funker de sannsynligvis ikke for deg..Men før det, må du bare vente å se ;)

Vær tålmodig! Jeg har vært en del plaget med kviser,men startet på Diane for ca 6-7 mnd siden,og de har vertfall hjulpet meg.Det er verdt å prøve!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...