Gå til innhold

Anbefalte innlegg

thinkerbell
Skrevet

hvor var veien til ranglerene igjen? noen som har kart og kompass?

Gjest Timari
Skrevet

takk snille rangler! men det kommer ikke opp none plopp!!

men kommer du i det hele tatt in på ranglersiden? du må også trykke ja for å gokjenne. Mulig du kan komme inn via mirc også.

thinkerbell
Skrevet

men kommer du i det hele tatt in på ranglersiden? du må også trykke ja for å gokjenne. Mulig du kan komme inn via mirc også.

jeg får opp en sånn faq side.. men det er alt. Skriver nick, men ingenting skjer.

har forsøkt å gå inn via chatprimenet men der får jeg ikke opp chatte vinduet :(

Gjest nattrangler
Skrevet

jeg får opp en sånn faq side.. men det er alt. Skriver nick, men ingenting skjer.

har forsøkt å gå inn via chatprimenet men der får jeg ikke opp chatte vinduet :(

prøv å lukke andre vinduer. Husk at du må trykke på chat-ikonet med musetasta og ikke med enter. Kanskje nicket du prøver å komme inn på er opptatt?

eventuelt prøv igjen senere. det skal gå :-)

thinkerbell
Skrevet

prøv å lukke andre vinduer. Husk at du må trykke på chat-ikonet med musetasta og ikke med enter. Kanskje nicket du prøver å komme inn på er opptatt?

eventuelt prøv igjen senere. det skal gå :-)

nå kom det en plopp, og vinduet åpnet seg men det er jo helt grått(?).

*gir opp*

Singularity
Skrevet

Send med en SMS hvis ikke java fungerer hos deg, så kan jeg sette opp en CGI-inngang.

thinkerbell
Skrevet

Send med en SMS hvis ikke java fungerer hos deg, så kan jeg sette opp en CGI-inngang.

funker ikke med javaen.. er det noe jeg bør laste ned eller noe? :(

Singularity
Skrevet

funker ikke med javaen.. er det noe jeg bør laste ned eller noe? :(

Hvis du har egen PC og nettilgang vil jeg anbefale mIRC eller tilsvarende.

Uten nettilgang fra egen PC så er det bedre å bruke CGI-grensesnitt.

thinkerbell
Skrevet

Hvis du har egen PC og nettilgang vil jeg anbefale mIRC eller tilsvarende.

Uten nettilgang fra egen PC så er det bedre å bruke CGI-grensesnitt.

har egen pc og nå også nett-tilgang... men icq?

hvilken vei går jeg dah?? :)

• 2 uker senere...
Singularity
Skrevet

med teskje???

*snurt*!

(skal forsøke linken naar jeg er tilbake)

Jeg er åpen for at du kan klare det med en enkel forklaring - men også for at det kan måtte tas punkt for punkt.

Du får svare når du har fått gjort det, og håpe på at jeg er hjemme da. :-)

• 2 uker senere...
thinkerbell
Skrevet

Jeg er åpen for at du kan klare det med en enkel forklaring - men også for at det kan måtte tas punkt for punkt.

Du får svare når du har fått gjort det, og håpe på at jeg er hjemme da. :-)

Takk :)

jeg tror jeg kom igjennom.. fikk lastet den ned ihvertfall. Men hva heter chatten? Det var jo så mange kanaler der (?).

*innrømmer at en teskje hadde vært kjekt likevel*..

*mumler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...