Gå til innhold

psykolog og ferie..


anaki

Anbefalte innlegg

hallo!

nå skal psykologen min ha veldig lang ferie.

hvem skal jeg prate med da? hvor kan jeg henvende meg hvis dette blir for lang tid uten behandling?

litt nervøs for sommeren nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timari

hvis du tilhører en DPS så kan du bruke øyeblikkelig hjelp tjenesten de har. Ellers kan du bruke psykiatrisk legevakt i akuttilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saigon

Dette bør du ta opp med psykologen din. En mulighet kan være å få noen andre som jobber på samme sted til å ta noen samtaler. På noen steder finnes det team man kan ta kontakt med for en prat. Og legevakta finnes alttid hvis det blir virkelig krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Til Anaki

Skjønner hva du mener med det at psykologen skal ha lang ferie, men det spørs hva du mener med lang ferie?

Min psykolog har nå tatt 8uker ferie, men hun er privatpsykolog...

Ellers er hun mye bortreist i resten av året også i perioder siden hun ikke kommer opprinnelig fr Norge

Det jeg kan råde deg til er å enten å få noen få enkelt timer hos fastlegen, eller få en "vikar" å snakke med hvis du går offentlig...

Legevakta er mulig i kritiske tilstander, men ellers finnes det også nummere til telefoner som du kan ringe til. For eks. mental hjelpetelefon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener med det at psykologen skal ha lang ferie, men det spørs hva du mener med lang ferie?

Min psykolog har nå tatt 8uker ferie, men hun er privatpsykolog...

Ellers er hun mye bortreist i resten av året også i perioder siden hun ikke kommer opprinnelig fr Norge

Det jeg kan råde deg til er å enten å få noen få enkelt timer hos fastlegen, eller få en "vikar" å snakke med hvis du går offentlig...

Legevakta er mulig i kritiske tilstander, men ellers finnes det også nummere til telefoner som du kan ringe til. For eks. mental hjelpetelefon..

med lang ferie mente jeg også 8 uker..syns det var en vel brå overgang etter å ha ukentlige timer.

men takk for råd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...