Gå til innhold

Depresjon og smerter


avidi

Anbefalte innlegg

Har nettopp vært hos fastlegen min for å få en ny resept på AD. Han spurte i samme slengen om hvordan det gikk med nakken og skulderen som er svært vonde.Da han fikk se skuldren min ble han plutselig veldig alvorlig, skulderen er svært hoven og vond og ingen behandling hjelper. Han ville jeg skulle ta ultrlayd eller MR, mistanke om muskletumor.

Dette hjelper ikke akkurat på en tynnslitt psyke og psykologen min skal ha ferie i 6 uker. Nå føler jeg jeg meg ganske matt. Velger å tro at det ikke er så alvorlig men tankene kverner rundt i hodet.

Noen som har tips til hvoedan jeg skal komme meg litt ovenpå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lotus-Or.

Hei.

Har dessverre ikke så mange tips å komme med. Men hva med så video/tv, helt sløve programmer til du ikke lenger klarer å holde øynene oppe?

Ville bare øsnke deg lykke til og si at jeg føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Jeg kunne sagt at: ta et varmt bad, forsøk å tenke på noe positivt, lytte til god musikk osvosv.. men det er klart at det er vanskelig å gjøre dette når det gjelder noe så alvorlig. Men som Lotus skriver..gode filmer, varme bad god musikk, god mat.. nytelser rett og slett kan kanskje være med på å gjøre denne tiden noe lettere(?).

Jeg skjønner godt at du blir frustrert og redd når du har fått en slik beskjed. Jeg håper du klarer å komme deg gjennom denne vente tiden (til prøver er tatt og analysert) på best mulig måte....

gode ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Jeg kunne sagt at: ta et varmt bad, forsøk å tenke på noe positivt, lytte til god musikk osvosv.. men det er klart at det er vanskelig å gjøre dette når det gjelder noe så alvorlig. Men som Lotus skriver..gode filmer, varme bad god musikk, god mat.. nytelser rett og slett kan kanskje være med på å gjøre denne tiden noe lettere(?).

Jeg skjønner godt at du blir frustrert og redd når du har fått en slik beskjed. Jeg håper du klarer å komme deg gjennom denne vente tiden (til prøver er tatt og analysert) på best mulig måte....

gode ønsker fra

himmel og hav. beklager, -det der ble da veldig rotete skrevet. jeg tror det er på tide jeg legger meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord og tanker. Har fått time til MR om en uke. Jeg har desverre ikke badekar, hadde jeg hatt det hadde jeg blitt liggende der hele natta. Jeg får bare prøve å tenke postivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hei! For noen år siden gikk jeg og ventet på å ta MR, de fikk mistanke om MS,og det var ingen god tid.Nå fant de heldigvis ikke det,så selv om legene også fryktet det,var det noe mindre alvorlig som feilte meg.Å frykte det verste er naturlig.Heldigvis er ikke tankene våre selvoppfyllende.Det trenger ikke være alvorlig.Men det er bra at legen din tar det på alvor for sikkerhets skyld.

Kanskje det finnes et terapibad i nærheten? Hadde det vært godt? Ord blir fattige av og til,så en klem sendes.Sommerhilsen fra bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bugge1365380662

Hei! For noen år siden gikk jeg og ventet på å ta MR, de fikk mistanke om MS,og det var ingen god tid.Nå fant de heldigvis ikke det,så selv om legene også fryktet det,var det noe mindre alvorlig som feilte meg.Å frykte det verste er naturlig.Heldigvis er ikke tankene våre selvoppfyllende.Det trenger ikke være alvorlig.Men det er bra at legen din tar det på alvor for sikkerhets skyld.

Kanskje det finnes et terapibad i nærheten? Hadde det vært godt? Ord blir fattige av og til,så en klem sendes.Sommerhilsen fra bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...