Gå til innhold

Jeg vil hjelpe min kjæreste som har angst


Bekymret kjærste

Anbefalte innlegg

Bekymret kjærste

Hei!

Jeg har verdens nydeligste kjæreste som dessverre har fått angst og trenger hjelp.

Hun innser det delvis selv og har gått til legen og fått EFEXOR 150mg og div andre IRVAL eller noe sånt.

Hun sa til legen at hun drikker mye og nå går det helt over styr og hun drikker hele døgnet.

Tvang fører bare til at hun stenger folk ute. Pleease, håper noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår at du er bekymret , jeg er gift med ei nydelig kone som har hatt angst i 16 år og forsatt har.. Drikking hjelper ikke , gjør det heller verre.. Men vis du vil gjøre alt for henne, så vis mye omsorg , mye prat , forstå selv om du ikke forstår. Vis henne tillit og vær der .. Ikke hele tiden , men når hun trenger deg.. Hvis du og henne er veldig glad ihverandre , ja kanskje elsker hverandre; så klarer dere dette sammen. Hun må ikke bli frisk , men dere kan ha det veldig topp for det ( som vi har hatt det). Men dere er i en litt heldigere situasjon enn det vi var. Idag er hjelp veldig utbygd , hvis dere ikke har .. ta kontakt med psykater eller lign , det blir lettere for begge om begge for den hjelpen. Hun får terrapi og du lærer hvordan du skal hjelpe henne og takle det.

Dere har en tøft kamp foran dere , men er kjærligheten der så overvinner den alt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...