mæsjøl Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hei! Jeg er 21 år. for 2-3 år siden, da jeg var sammen med ei dame, kunne jeg få reisning uansett hvor full jeg var. Men det tok plutselig slutt.. Sjønner ikke hvorfor! Heller ikke når jeg er edru, er den så hard som den burde hvert. Før kunne den reise seg helt uten videre, men nå er det veldig lite å høre fra den kanten... Kan lite søvn være en årsak? sover bare få timer hver natt..føler ikke at jeg trenger mer. Hørt at mye alkohol kan gjøre en stakkar kronisk impotent..kan det være i ferd med å skje? Jeg fester ganske mye. iallefall 1 gang i uka. hvis det er tilfelle, kan jeg gjøre noe med det, utenom å slutte å drikke så mye? vil jo ikke bli impotent i tidlig 20-årene.. Hilsen NERVØS gutt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/151684-hva-kan-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.