Gå til innhold

Gutten vår har fortsatt diare

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet her tidligere om våres sønn diare problemer.

Vi har vært hos legen og tatt allergi tester og der var det ingen utslag på allergi, Var da spesielt interssert i å få vite om kanskje melk kunne være problemet.. Det som ble avtalt var at vi i 2 uker skulle la være å gi sønnen vår mat og drikke som inneholder melk.. vi er nå på 10 dagen og barnehagen sier at det ikke er noen forskjell... tar det lang tid før man begynner å se virkning om det er melkeallergi?? burde man gå enda lenger uten melk enn de 2 ukene?

Det som jeg har oppdaget er at han har en smørkonsistens på avføringen og at den er "knudrete" Det ser ut for at det er små egglignende kuler.. MEN det er det ikke fordi vi har tatt tester ifht til dette.. også ight parasitt.

Noen som har opplevde det samme???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/151711-gutten-v%C3%A5r-har-fortsatt-diare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere fått komplett oversikt over matvarer som kan inneholde melk? Som pølser, div. halvfabrikata og mange andre produkter man kanskje ikke tenker over...

Neida, vi har ikke fått noen oversikt over matvarer som inneholder melk.. Skal nå sette meg ned å notere tipsene og få oversikt over det som inneholder melk....

Neida, vi har ikke fått noen oversikt over matvarer som inneholder melk.. Skal nå sette meg ned å notere tipsene og få oversikt over det som inneholder melk....

Håper dere får flere svar. Du har kanskje lagt spørsmålet på flere fora?

Og - et lite tips er å lese godt på pakningene, det skal jo stå om det inneholder melk.

Et annet tips når det gjelder oppskrifter er å sjekke ut www.allergimat.com - svenskspråklig side, der du kan krysse av for laktose/melkeprotein-intoleranse, slik at du finner oppskrifter uten melk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...