Gå til innhold

Nå BETALER jeg!

Gjest sorimori

Anbefalte innlegg

Gjest sorimori

Nå er jeg så drittlei dette ustabile været. Blir jo bare ertet opp av det fine været i går. I dag; grått og regn...

Jeg får abstinenser.

Nå går jeg og tar sol!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lips1365380508

Blæ, her også.

Jeg skulle vært ute og beiset terrassegulvet nå...så begynte det å regne. *sukk*

Og de har til og med avbestilt det fine været de meldte i forrige uke, som skulle komme i juli..

*buhuu*

Ingen sol på meg denne sommeren nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de har til og med avbestilt det fine været de meldte i forrige uke, som skulle komme i juli..

*buhuu*

Ingen sol på meg denne sommeren nei..

Sytepaver. Alle vet da at "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær" !

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sorimori

Sannelig fikk jeg ikke litt sommerfarge :-)

Helt enig i at bare man kler seg etter været så er det ikke så ille, men litt sol hadde vært godt lell!

Jeg som hadde tenkt å bruke ferien på å sole meg, grille og være på stranda... Men det kan jeg visst bare glemme med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...