Gjest sorimori Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Nå er jeg så drittlei dette ustabile været. Blir jo bare ertet opp av det fine været i går. I dag; grått og regn... Jeg får abstinenser. Nå går jeg og tar sol!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Blæ, her også. Jeg skulle vært ute og beiset terrassegulvet nå...så begynte det å regne. *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lips1365380508 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Blæ, her også. Jeg skulle vært ute og beiset terrassegulvet nå...så begynte det å regne. *sukk* Og de har til og med avbestilt det fine været de meldte i forrige uke, som skulle komme i juli.. *buhuu* Ingen sol på meg denne sommeren nei.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Og de har til og med avbestilt det fine været de meldte i forrige uke, som skulle komme i juli.. *buhuu* Ingen sol på meg denne sommeren nei.. Sytepaver. Alle vet da at "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær" ! "........................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sorimori Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sannelig fikk jeg ikke litt sommerfarge :-) Helt enig i at bare man kler seg etter været så er det ikke så ille, men litt sol hadde vært godt lell! Jeg som hadde tenkt å bruke ferien på å sole meg, grille og være på stranda... Men det kan jeg visst bare glemme med det første... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.