Gå til innhold

hvordan lage sugemerke ?

Gjest nyskjerrigkatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel - du suger deg fast rett og slett. :o) Jo, lenger du suger jo lenger sitter merket. Men det er temmelig fjortis da...

Skjønt jeg erindrer en lærer fra ungdomsskolen, i 30-årene med fete sugemerker på halsen og ståp*** i naturfagtimen... Stakkaren var så beklemt at han holdt på å dø og vi ristet av latter hele klassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - du suger deg fast rett og slett. :o) Jo, lenger du suger jo lenger sitter merket. Men det er temmelig fjortis da...

Skjønt jeg erindrer en lærer fra ungdomsskolen, i 30-årene med fete sugemerker på halsen og ståp*** i naturfagtimen... Stakkaren var så beklemt at han holdt på å dø og vi ristet av latter hele klassen!

Ståphvafforno? Hva mener du? *dådyrblikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståphvafforno? Hva mener du? *dådyrblikk*

*Knegg* Tror du det var festlig for oss jentene og guttene på 15-16 år eller?! Stakkaren holdt jo på å gå gjennom golvet der han sto!

Er så barnslig at jeg må le bare jeg tenker på det ennå, over 20 år senere. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lips1365380508

*Knegg* Tror du det var festlig for oss jentene og guttene på 15-16 år eller?! Stakkaren holdt jo på å gå gjennom golvet der han sto!

Hehehe..Må le jeg også.

*stakkar mann*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere om blomster og bier, eller hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mariaaah

Men hav er vitsen med sugemerke? Det kan umulig være noe godt... Høres nesten vondt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjortismia

Men hav er vitsen med sugemerke? Det kan umulig være noe godt... Høres nesten vondt ut!

Hallooo !! Har du råklint med en type noen gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke lage sugemerker selv om en råkliner.

Jeg har lagt sugemerke kun en eneste gang, og jeg var ikke spesielt stolt av resultatet. Ble flau etterpå fordi det var så fjortisaktig, men det fristet der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariaaah

Ja, men aldri fått sugemerke... En må vel suge hardt og lenge, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjortismia

Ja, men aldri fått sugemerke... En må vel suge hardt og lenge, vel?

Prøv på underarmen din. Det skal ikke så mye til.

Det er skikkelig fjortis altså å få / lage sugemerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere om blomster og bier, eller hva skjedde?

Jeg husker ikke rett og slett, men i alle fall oppdaget flere og flere dette her og ergo ble flere og flere sittende og småfnise. Dette var siste timen på en fredag så alle var like leie og lengtet etter helg og latteren spredte seg fort.

Han må ha skjønt hva vi lo av, men prøvde å ro det bort med at han skjønte at det snart var helg og greier - noe som selvfølgelig førte til at vi lo enda mer! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvrofor fikk han det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på underarmen din. Det skal ikke så mye til.

Det er skikkelig fjortis altså å få / lage sugemerke.

Men sugemerke på halsen i 7. klasse var et betydelig statussymbol. Å stille i høyhalser på en mandag kunne vekke mistanke i seg selv. For ikke å snakke om skjerf eller tørkle innendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjortismia

Men sugemerke på halsen i 7. klasse var et betydelig statussymbol. Å stille i høyhalser på en mandag kunne vekke mistanke i seg selv. For ikke å snakke om skjerf eller tørkle innendørs.

*flirer og nikker og mimrer*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvrofor fikk han det? :-)

Aner ikke! Men han hadde en tendens til å komme alt for seint om morran så det var vel ikke utenkelig at han sto og tenkte på morgenens aktiviteter med samboeren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...