canem1365380717 Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hei Det går ikke en dag uten at jeg nesten håper på å havne i en ulykke eller lignende. Ofte om kvelden kan jeg ligge å tenke på ulike måter jeg kan havne i ulykker eller skade meg selv på. Innerst inne vil jeg jo ikke havne i en ulykke, men samtidig vil jeg det også.. Dette er veldig skremmende.. Hvorfor tenker jeg på denne måten..Bør jeg gjøre noe? Hilsen skremt 19-åring 0 Siter
Gjest urquell Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg tenkte ofte slik da jeg var yngre. Det begynte da jeg var 11 og endte i utallige selvmordsforsoek... Det er ikke meningen og skremme deg, tror det er viktig og soeke hjelp hurtig for psykiaske lidelser da det kan forhindre mye ting i og slaa skikkelig rot. Har du hatt kontakt med psykiatrien foer, gaatt i terapi? Hvor leneg har du hatt problemer, og hvordna er situasjonen din utenom disse ulykketankene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.