Gå til innhold

Hva er saltvannsspray til hår?

Anbefalte innlegg

Gjest surferbabe
Skrevet

Hei,

Er facinert av surfe-looken på oss jenter, og har nå lyst til å få til den. Syns den er nokså sexy (= litt små-vått, rufsete langt hår)

Har hørt at man trenger saltvannsspray til dette. Noen som vet om et bra merke som ikke er for dyrt? Hvordan får man til denne looken med slik spray?

Og går det ikke like greit å kjøpe saltvannsspray på apotek...? eh..kanskje ikke..

Håper noen vet

Fortsetter under...

Skrevet

Du kjøper den hos frisøren, -jeg betalte nesten 200,- for en liten flaske, men jeghadde den lenge da! - Veldig bra produkt. Og det er IKKE det samme som saltvannssprayen på apoteket! :)

Skrevet
  flisa skrev (På 2.7.2004 den 12.05):

Du kjøper den hos frisøren, -jeg betalte nesten 200,- for en liten flaske, men jeghadde den lenge da! - Veldig bra produkt. Og det er IKKE det samme som saltvannssprayen på apoteket! :)

Er det sånt klin, som gjør at håret ser fett ut?

Gjest surferbabe
Skrevet
  flisa skrev (På 2.7.2004 den 12.05):

Hva gjør den med håret ditt, da..? Og hvordan bruker du den liksom? For å rufse det til?

Gjest surferbabe
Skrevet
  shandy skrev (På 2.7.2004 den 12.17):

Nei, det ser ikke fett ut, bare rufsete og litt sommerlig ut..om du skjønner. Du ser ut som du har vært på sjøen eller ved stranden en hel dag...Ganske kult...

Skrevet
  surferbabe skrev (På 2.7.2004 den 12.24):

Nei, det ser ikke fett ut, bare rufsete og litt sommerlig ut..om du skjønner. Du ser ut som du har vært på sjøen eller ved stranden en hel dag...Ganske kult...

Javel :) Ikke helt min stil kanskje, men ok.

Annonse

Skrevet
  shandy skrev (På 2.7.2004 den 12.17):

Nei, heller omvendt - det oppfører seg som om det var "tupert" - så det blir ikke så flatt og glatt (hørtes jævlig ut, men er ikke)

Skrevet
  surferbabe skrev (På 2.7.2004 den 12.23):

Hva gjør den med håret ditt, da..? Og hvordan bruker du den liksom? For å rufse det til?

Man sprayer oppi før man føhner det tørt . håret blir "tråere" og lett å "få opp i været" - hehe, nå ser du vel for deg meg:

http://www.applegates.org/images/grace/grcehair.jpg

hehehe

Skrevet
  Lillemus skrev (På 2.7.2004 den 12.33):

Hvordan finner du alle disse bildene dine? *hyler av latter*

De er i hodet mitt - og så overfører jeg dem pr. telepati! :-)

Skrevet
  flisa skrev (På 2.7.2004 den 12.29):

Nei, heller omvendt - det oppfører seg som om det var "tupert" - så det blir ikke så flatt og glatt (hørtes jævlig ut, men er ikke)

Sånn 80-talls omtrent - høysåte hvis man føler for det :-)

Høres nesten ut som meg etter en fisketur, hvor jeg har dratt fingrene mellom håret med skvisa markrester i.

Gjest suferbabe
Skrevet
  flisa skrev (På 2.7.2004 den 12.31):

Man sprayer oppi før man føhner det tørt . håret blir "tråere" og lett å "få opp i været" - hehe, nå ser du vel for deg meg:

http://www.applegates.org/images/grace/grcehair.jpg

hehehe

Hehe, såpass vakker? :-)

Vel, det er ikke akkurat DEN looken jeg er ute etter da...Er mer ute etter den der Britney S.looken, der håret ser litt lett-rufsete ut...og som om hun har vært på beach'n. Nice! :-)

Men for all del, hver sin smak ;-)

Gjest surferbabe
Skrevet
  surferbabe skrev (På 2.7.2004 den 12.24):

Hvilket merke kjøpte du? Og det kostet altså 200 kroner ca?

Annonse

Skrevet
  suferbabe skrev (På 2.7.2004 den 12.38):

Hehe, såpass vakker? :-)

Vel, det er ikke akkurat DEN looken jeg er ute etter da...Er mer ute etter den der Britney S.looken, der håret ser litt lett-rufsete ut...og som om hun har vært på beach'n. Nice! :-)

Men for all del, hver sin smak ;-)

Sprayen er til deg også :)

Skrevet
  surferbabe skrev (På 2.7.2004 den 12.40):

Hvilket merke kjøpte du? Og det kostet altså 200 kroner ca?

Husker ikke merket, sorry.

Skrevet
  shandy skrev (På 2.7.2004 den 12.36):

Sånn 80-talls omtrent - høysåte hvis man føler for det :-)

Høres nesten ut som meg etter en fisketur, hvor jeg har dratt fingrene mellom håret med skvisa markrester i.

*grøss*

Skrevet
  Soria skrev (På 2.7.2004 den 14.15):

Det må være sånn spray Eli Hagen bruker :)

Sikkert hun som fant den opp! .)

hare1365380455
Skrevet
  flisa skrev (På 2.7.2004 den 12.29):

Som Donald Trumps hår?:)

Skrevet
  flisa skrev (På 2.7.2004 den 14.47):

Sikkert hun som fant den opp! .)

Hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...