Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser du frem til neste helg? Har du lagt planer for 17 mai og helgen? Jeg spør for jeg har ingen avtaler.

Anonymkode: a66c6...ff4

Fortsetter under...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har planer med foreldrene mine. Det hadde jeg i fjor også, ellers har jeg vært alene på 17de i mange år. Jeg synes det er hyggelig å ha planer. Ellers er jeg ikke så glad i 17de mai fordi jeg synes det blir litt mye. Det er vanligvis en dag jeg føler på utenforskap. 

Anonymkode: 32442...a98

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser du frem til neste helg? Har du lagt planer for 17 mai og helgen? Jeg spør for jeg har ingen avtaler.

Ja, jeg ser fram til neste helg. Ble bedt bort, men takket nei.  Skal kjøpe meg noe god mat og litt snop og så skal jeg kose meg hjemme.   

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar på hytta i Sverige. Opplevde et traume 17 mai da jeg var 11 år, og som voksen er det en dag jeg flykter fra. Korpsmusikk og grupper av barn er veldig triggende for meg. Godt å slippe det i år. 

Anonymkode: 2bac0...fc1

hattifnattus
Skrevet

Jeg har ingen andre planer enn å være hjemme med samboeren min. Han jobber natt hele den helgen så vi tar det mest som en vanlig dag. Lage en god middag og sitte ute i hagen da det er meldt godt over 20 grader her :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har planer med foreldrene mine. Det hadde jeg i fjor også, ellers har jeg vært alene på 17de i mange år. Jeg synes det er hyggelig å ha planer. Ellers er jeg ikke så glad i 17de mai fordi jeg synes det blir litt mye. Det er vanligvis en dag jeg føler på utenforskap. 

Anonymkode: 32442...a98

Hyggelig du skal være med foreldrene dine. Mine foreldre bor 8 timer unna. Jeg har lyst å finne på noe hyggelig 17 mai, så jeg håper det kan bli noe hyggelig. Gå i 17 mai tog kanskje, høre med noen venner håper jeg.  Eurovisjon er på kvelden, men det intresserer meg ikke så mye. 

Annonse

Lillemus
Skrevet

Jeg skal på frokost hos eksen med frue (og ungene da!), deretter skal jeg se datra gå i borgertoget før vi to turer hjem til henne for å kose oss sammen resten av dagen og se finaken i Eurovision - det blir gøy!

Skrevet

Jeg tror det blir en fin dag. Skal feire med den utvidende familien og mange barn rundt samme alder som mine egne. Det tror jeg blir veldig hyggelig. 

nachnoo
Skrevet

Skal sørge for musikken. Tre tog og en konsert 🎺

Nicklusheletida
Skrevet

De siste årene har vi prioritert de gamle, så vi skal først til moren min og deretter til svigerfar. Til sistnevnte tar vi med oss mat. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe forhold til 17. mai lenger. Det var gøy inntil man ble 11-12år.

Anonymkode: 46248...c53

Skrevet

Stå opp, gå ned til stranden, legge meg på en solseng. 

Det er planen. Blir nok både god mat og god vin i løpet av dagen.

Tenkte faktisk ikke over 17.mai da jeg bestilte tur. Men etter barna ble store så gjør vi ikke mye ut av den dagen. 

Skrevet

Jeg tar en langhelg i et sommerparadis og håper været forblir som meldt. 

Annonse

Skrevet
cilie skrev (5 timer siden):

Jeg tar en langhelg i et sommerparadis og håper været forblir som meldt. 

Da håper jeg virkelig du får noen fine dager.

Skrevet

Det blir nok bare å være hjemme, baker kanskje en kake og ser litt på toget på tv.

Skrevet

Vi får besøk av den voksne dattera med ny kjæreste noen dager, så det gleder vi oss til! Den yngste dattera (som bor hjemme i sommer) får også kjæresten på besøk i helga 😊 På selve 17.mai kommer mine foreldre på lunsj hos oss (fast tradisjon), og om ettermiddagen skal de fleste av oss til byen og se borgertoget. Muligens at den ene dattera og kjæresten vil se skoletoget om formiddagen,  men det blir nok bare de to.

Så for oss blir toppunktet lunsj hos oss. Det blir fint 🇧🇻 Om kvelden pleier vi bare å slappe av.

Skrevet

Ingen planer, skal pusse og male kjøkkenet tenker jeg. Kanskje jeg tar med hundene og går til sentrum når det ene korpset har konsert utover dagen, men det er det eneste. 

Anonymkode: 7d70c...2c0

Skrevet

Da skal jeg være med vennepar og barna deres på skolen. Da blir det tog og konkurranser, god mat og iskrem på oss. Vi skal hjem til dem senere og grille på kvelden. Dette kan bli koselig tenker jeg.

Skrevet
emilie321 skrev (På 11.5.2025 den 18.19):

Da håper jeg virkelig du får noen fine dager.

Tusen takk🌞💛 Og det samme til deg!

Skrevet
cilie skrev (55 minutter siden):

Tusen takk🌞💛 Og det samme til deg!

Takk💛

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...