Gå til innhold

Leie byrå for å vaske ned leiligheten?

Anbefalte innlegg

Gjest tonelone
Skrevet

Har en leilighet på ca 100 kvadrat, og mange steder er det 4 meter under taket og masse bjelker som samler støv.

Siden vi pusser opp nå så er det sikkert masse støv og shit på vegger og tak, vil så gjerne ta en rundvask etter at vi er ferdig, men gidder ikke selv. :-)

Vet noen hva noe sånt kan koste?

Gjest Grumpy
Skrevet

Jeg innhentet priser ifm nedvask av leilighet nettopp. Det gjaldt en under halvparten så stor leilighet, og prisspennet lå fra ca 1500.- til over 5000.- Valgte et firma som gjorde jobben for 2500.- Så du får det sikkert gjort for det doble.

Det billigste firmaet virket ikke spesielt seriøst så derfor styrte jeg unna der...

Gjest forhenværende renholder
Skrevet

Fra 30,- pr kvadrat. Da taes vegger, tak, gulv og vindu.

Så kommer rensing i tillegg om man vil ha tepper eller møbler renset.

Skrevet

Nesten 6000 kostet det å vaske rundt min, men det var så dårlig gjort at det ikke ble godgjent av kjøper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...