Gå til innhold

finnes det medisiner som kan hjelpe?


Gjest girl-in-oslo

Anbefalte innlegg

Gjest girl-in-oslo

Jeg har angst, skjelver, og har tankekjør, sliter med hevntanker, har lyst til å slå, sparke, ydmyke, terrorisere og skremme vettet av han, kue han, være uforutsigbar og skremmende, få han til å forstå hva han har gjort mot meg, få han til å føle seg like redd, frustrert, verdiløs og maktesløs. Får ikke til å dreie det over på et konstruktivt girlpower spor om at jeg skal komme meg opp og være bedre enn han og få mer ut av livet mitt, han kommer lengre enn meg uansett, han lander alltid på bena uansett. Vil ikke at han skal bli frisk, vil han skal ha de samme jævelige sidene ved seg, så han kan gjøre det igjen, så er det ikke bare meg, og hvis han gjør det mot henne også, hun som lissom er så mye bedre, blir det ikke så vondt. Jeg vet jeg må tilgi for å få det bedre selv, men jeg vil ikke tilgi, vil ikke at han skal ha det bra etter det han har gjort mot meg. Jeg vil reise meg og tråkke på han. Men det finnes ingen måte. Lenge forsøkte jeg å gi f, men han gjør alt for å trekke meg ned, enda. Hun nye hans er penere enn meg, og konkurrerer til og med innen samme idrett bare på et høyere nivå. Hva er sjansen for at han tilfeldig vis skal treffe en ny som tilfeldig vis driver med samme sport! Jeg vet det er underbevisst for å vise meg, tråkke på meg, en liten bonus. Jeg vil hun også skal oppleve det jeg har opplevd, så hun kan slutte å hoverere. Hva bør jeg gjøre? Jeg får ikke til å være sterk lenger, får ikke til å late som om ingen ting. Som om ikke mishandlingen var nok, nå er jeg erstattet med en bedre modell, som også er like triumferende som han.

1:Finnes det medisiner som kan gjøre meg sterkere, få mer tro på meg selv, reise meg, ikke knekke så lett når han viser seg, gi mere f i dem begge to?

2:Hvordan gi slippe på tanker om hevn når man egentlig ikke vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjære deg! Jeg kan ikke begynne å innbille meg hva du går igjennom. Men du bør nok få hjelp ja. Ta kontakt med legen din og få en henvisning til en spesialist. Du bør få bearbeide tankene og følelsene dine. Når du ikke klarer å snu sinne og hatet til noe konstruktivt må du ha hjelp til å bearbeide det.

Det som dessverre er det mest sannsynlige er at din eks. nok kommer til å oppføre seg likt mot sin nåværende som han gjorde mot deg. Prøv å vinkle det den veien. Syns heller synd på henne du. Hun vet jo ikke hva hun går mot. For deg kan det jo bare gå en vei og det er oppover.

Lykke til.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girl-in-oslo

Kjære deg! Jeg kan ikke begynne å innbille meg hva du går igjennom. Men du bør nok få hjelp ja. Ta kontakt med legen din og få en henvisning til en spesialist. Du bør få bearbeide tankene og følelsene dine. Når du ikke klarer å snu sinne og hatet til noe konstruktivt må du ha hjelp til å bearbeide det.

Det som dessverre er det mest sannsynlige er at din eks. nok kommer til å oppføre seg likt mot sin nåværende som han gjorde mot deg. Prøv å vinkle det den veien. Syns heller synd på henne du. Hun vet jo ikke hva hun går mot. For deg kan det jo bare gå en vei og det er oppover.

Lykke til.

Klem fra

Det forsøkte jeg å tenke, men når jeg advarte henne fikk jeg bare en rekke spydigheter tilbake. Hvis hun bare holder seg sterk og aldri bryter sammen eller går på tvers av hans ønsker, kommer han alltid til å respektere henne. Jeg vil ikke at han skal være forandret nå, forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...