Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har sett deg her inne, ja. Både du og Amiga er savnet her inne.

Stikker du innom innimellom nå, da?

Det er blitt nokså bra her inne nå, da. Kanskje nye DOl kan bli (nesten) like bra som gamle DOL engang var?

Vi trår til så mye vi kan vi som liker oss her ;)

Annonse

Gjest Line :)

Heisann!

Håper det går bra med deg! Får ønske deg en riktig god sommer i samme slengen!

Jeg ser innom en gang i blandt jeg og, selv om jeg ikke skriver stort lenger.

Her er det ikke mye ferie å spore riktig enda, men skal besøke ei venninne i utlandet om en måneds tid. Gleder meg til det! Inntil da er det fullt opp med jobbing, og vel så det :)

Sommerklem fra

Heisann!

Her er det ikke mye ferie å spore riktig enda, men skal besøke ei venninne i utlandet om en måneds tid. Gleder meg til det! Inntil da er det fullt opp med jobbing, og vel så det :)

Sommerklem fra

Næmmen, Line! Lenge siden sist...

Har ikke sett deg her inne på år og da, jo.

Alt bra?

:)

Næmmen, Line! Lenge siden sist...

Har ikke sett deg her inne på år og da, jo.

Alt bra?

Heisann!

Joda, alt er bra her. Jobber mye innen helsevesenet, og gleder meg til ferie :) Man skal ikke klage!

Tror jeg har mailadressen din enda, men jeg har jo aldri tid til å sette meg ned og skrive lenger. Blir som regel til at jeg nesten sovner foran pc'n om jeg har den foran meg en kveld etter ungene er i seng... Har ikke fritidsproblemer, med andre ord ;)

Trives godt hjemme i Trøndelag, og kommer nok til å bli værende her. Jeg har søkt skole fra høsten nå, så jeg er litt spent på hvordan det går. Irriterende høye karaktergrenser for å komme inn her, så det spørs om det går. I fjor var jeg for langt nede på lista, så det ble et års ekstra arbeidserfaring å sende med på søknaden i år isteden.

Har du fortsatt mailadressa mi? Send noen ord da!

Klem fra

Heisann!

Joda, alt er bra her. Jobber mye innen helsevesenet, og gleder meg til ferie :) Man skal ikke klage!

Tror jeg har mailadressen din enda, men jeg har jo aldri tid til å sette meg ned og skrive lenger. Blir som regel til at jeg nesten sovner foran pc'n om jeg har den foran meg en kveld etter ungene er i seng... Har ikke fritidsproblemer, med andre ord ;)

Trives godt hjemme i Trøndelag, og kommer nok til å bli værende her. Jeg har søkt skole fra høsten nå, så jeg er litt spent på hvordan det går. Irriterende høye karaktergrenser for å komme inn her, så det spørs om det går. I fjor var jeg for langt nede på lista, så det ble et års ekstra arbeidserfaring å sende med på søknaden i år isteden.

Har du fortsatt mailadressa mi? Send noen ord da!

Klem fra

Jeg vet faktisk ikke om det er din eller ikke.

Sendte en testmail nå, så kan di svare dersom du får den og den er riktig.

Drar på jobb nå, men sjekker senere.

Jeg vet faktisk ikke om det er din eller ikke.

Sendte en testmail nå, så kan di svare dersom du får den og den er riktig.

Drar på jobb nå, men sjekker senere.

Mailen kom frem, den. Kos deg på jobb da! Skulle egentlig jobbet jeg og, men hodet er like tett enda, så jeg ringte og sa at jeg ikke kom. Bør vel ikke risikere å smitte pasientene heller... ;)

Vi tastes!

Annonse

Ser jeg er seint ute, men det er hyggelig å se et gammelt (!) og kjært nick igjen.

Vi kunne jo treffes "rett over gata" igjen Spenning ?

Og jeg vet jeg ikke behøver å be deg leve lurt.

Hei, gamle ørn! Ja, det kunne vært hyggelig. Hvis du holder til i ditt gamle rede skal jeg en dag om ikke alt for lenge søke kontakt, må bare gjøre unna noen små utfarter med gjengen.*S*

Heisann!

Sommerklem fra

Ønsker deg en riktig god sommer! Det er vel sommer i Trøndelag også? *S* har ver oppe i L igjen da vet du.

Det går bra med deg og dine? Noe nytt å melde fra trøndelag?

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...