Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har sett deg her inne, ja. Både du og Amiga er savnet her inne.

Stikker du innom innimellom nå, da?

Det er blitt nokså bra her inne nå, da. Kanskje nye DOl kan bli (nesten) like bra som gamle DOL engang var?

Vi trår til så mye vi kan vi som liker oss her ;)

hehe, du kan spørre mer enn ti vise kan svare *S* noen holder man nok kontakten med.......

Ønsker deg en riktig god sommer! Det er vel sommer i Trøndelag også? *S* har ver oppe i L igjen da vet du.

Det går bra med deg og dine? Noe nytt å melde fra trøndelag?

Klem

Hei!

Skjønte ikke helt hva du mente med "har ver oppe i L igjen", men det kan hende det går opp et lys for meg etter hvert.

Alt bra her oppe ja. Vi koser oss med trøndersommeren, sliter ikke ut bikinien, og fristes heller ikke av stranda her nede ;)

Det er veldig mye jobbing på meg nå, har ikke hatt fri på tre uker, og får heller ikke noe fri før jeg tar ferie om et par uker. Greit nok, så lenge jeg vet at ferien venter! Det er litt slitsomt for ungene å måtte stå opp klokka seks hver morgen, hverdag som helg, men de klager faktisk ikke. De blir nok med faren sin nordover en tur når han dukker opp på fredag en gang. Hørtes ut som om han vil ta dem med ei lita uke på ferietur dit. Og det er jammen greit! Da skal jeg sove - når jeg kan. :o)

Ha en riktig fin sommer du og!

Klem fra

Annonse

Hei!

Skjønte ikke helt hva du mente med "har ver oppe i L igjen", men det kan hende det går opp et lys for meg etter hvert.

Alt bra her oppe ja. Vi koser oss med trøndersommeren, sliter ikke ut bikinien, og fristes heller ikke av stranda her nede ;)

Det er veldig mye jobbing på meg nå, har ikke hatt fri på tre uker, og får heller ikke noe fri før jeg tar ferie om et par uker. Greit nok, så lenge jeg vet at ferien venter! Det er litt slitsomt for ungene å måtte stå opp klokka seks hver morgen, hverdag som helg, men de klager faktisk ikke. De blir nok med faren sin nordover en tur når han dukker opp på fredag en gang. Hørtes ut som om han vil ta dem med ei lita uke på ferietur dit. Og det er jammen greit! Da skal jeg sove - når jeg kan. :o)

Ha en riktig fin sommer du og!

Klem fra

L sto for Levanger "da sjøø."

Har ikke lagret din mailadresse desverre.

Det var hyggelig å høre fra deg.

klem

Heia!

Håper du har en fortreffelig sommer!

Godt å se livstegn fra gamle kjente:-)

*klem* fra Champagnepiken ;-)

Takk for hilsnen, vakre kvinne.*S*

Har hatt noen fine dager i Vest. Drar nå sørover. God sommer til deg også. *klem*

Heia!

Håper du har en fortreffelig sommer!

Godt å se livstegn fra gamle kjente:-)

*klem* fra Champagnepiken ;-)

Hallo "Champagnepiken" hyggelig å høre livstegn fra deg. Er alt vel?

Her er det ferie og bare glede selv om sydenlysten er der hele tiden i været frem til idag. Men er en evig optimist så det blir bra. Traff på noen fine dager i Gøteborg og i Stavanger...*S*

Hallo "Champagnepiken" hyggelig å høre livstegn fra deg. Er alt vel?

Her er det ferie og bare glede selv om sydenlysten er der hele tiden i været frem til idag. Men er en evig optimist så det blir bra. Traff på noen fine dager i Gøteborg og i Stavanger...*S*

Heidu!

Her er det for tiden mye kos (har 6 ildere som krever sitt og de lever i klaner à 2 og 4). Finværet kom endelig i dag og det setter jeg megen pris på, men det spørs hva de små mener on den saken, hehe... De har ikke glidelås på jakka, stakkars...

Håper solen skinner der du befinner deg også! (gode sjanser for dét, tenker jeg) ;-)

Hva skal vi med syden nå??? :-)

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Heidu!

Her er det for tiden mye kos (har 6 ildere som krever sitt og de lever i klaner à 2 og 4). Finværet kom endelig i dag og det setter jeg megen pris på, men det spørs hva de små mener on den saken, hehe... De har ikke glidelås på jakka, stakkars...

Håper solen skinner der du befinner deg også! (gode sjanser for dét, tenker jeg) ;-)

Hva skal vi med syden nå??? :-)

ildere? hehe.. jeg og har ilder. Fineste dyret som finnes... :)

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...