Gå til innhold

drømmer hver natt at jeg fortsatt ikke er ferdig med VGS


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

Disse drømmene kommer med stadig større hypppighet. I drømmen er jeg tilbake på VGS. Fagene mine er ikke blitt godkjent likevel. Jeg må ta siste året på nytt. Jeg drømmer om at det er et tonn med bøker som jeg skal igjennom men jeg får aldri kjøpt dem. Så er det eksamen hele uken. og jeg har ikke lest. har ikke engang kjøpt bøkene og jeg stresser som en gal.

Nå er jeg ferdig med VGs for mange år siden men stadig vekk kommer drømmene tilbake. Blir så frustrert. Noen ideer om hva drømmene skyldes? Og hvordan kan jeg endre på dette?

takknemmelig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er egentlig dine egne assosiasjoner til drømmen som er interessante - men min tanke til det du skrev er at du plages av viktige ugjorte ting. Klarer du å ta tak i de tingene du vet du burde få gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Det er egentlig dine egne assosiasjoner til drømmen som er interessante - men min tanke til det du skrev er at du plages av viktige ugjorte ting. Klarer du å ta tak i de tingene du vet du burde få gjort?

lurer på om det kommer av at jeg skal begynne på skolen igjen til høsten og jeg er ikke motivert for å lese i det hele tatt. Men at denne drømmen skulle være så sterk, Det skjønner jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om det kommer av at jeg skal begynne på skolen igjen til høsten og jeg er ikke motivert for å lese i det hele tatt. Men at denne drømmen skulle være så sterk, Det skjønner jeg ikke

Men tror du ikke intensiteten har mer å gjøre med din totale livssituasjon nå enn det konkrete temaet i drømmen? Jeg synes jeg fornemmer mye frustrasjon og intensitet i innleggene du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med frosken - det er dine egne følelser og tanker rundt drømmen som er viktige. Hva føler du i drømmen og når du våkner? Uten å tenke logisk på drømmen, bare føle på den.

At du ikke har eksamen - kan det bety at noen ikke anser deg som kompetent, at du strever forgjeves med å overbevise noen om hvor dyktig du egentlig er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...