Gjest har to jeg Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 finnes det noen gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Fryser dem med nitrogen hos hudlege. Himla dyrt, men effektivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enklere måte Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Eller, kjøpe noe(husker ikke hva den heter nå i farten), på apoteket, og smøre med det og vips så er de borte;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Vademecum og/eller vanlig skolekritt tas på morgen og kveld. Dekk til med plaster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vorta3 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Var hos legen med mine, og han sa jeg skulle skjære de ned med skalpell/barberblad helt til det begynte såvidt å gjøre vondt eller begynte å blø, og så ta på neglelakk. Er den på et trykkbelastet sted ta på noe som gjør at den ikke får så stort trykk. (De har noen fine runde plaster på apoteket med hull, sånn at trykket kommer rundt...) Så skulle de pensles med neglelakk, og etter en stund forsvinne av seg selv. (De klarer ikke å overleve uten luft.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente831365380491 Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Sitt med foten i grønnsåpevann og fil ganske mye. Så tørker du det godt og smører verucid (fåes på apoteket) på. Den skal sitte på til den faller av. Da sitter du igjen med foten i grønnsåpevann og filer. Dette gjentar du til de er borte. Veldig effektivt! Men husk å ikke bruk filen til noe annet etterpå, for da risikerer du å få flere fotvorter siden de er smittsomme... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomle Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Legen kan fryse dem vekk. Ellers blir de naturlig borte etter noen måneder, når kroppen har klart å hamle opp med viruset. Da tror jeg ikke du kan få det igjen senere i livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vortejente Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Legen kan fryse dem vekk. Ellers blir de naturlig borte etter noen måneder, når kroppen har klart å hamle opp med viruset. Da tror jeg ikke du kan få det igjen senere i livet. Noen måneder? Til meg tok det flere år... Men de ble borte til slutt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luffa Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Fryser dem med nitrogen hos hudlege. Himla dyrt, men effektivt. . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukkhjerte Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Legen kan fryse dem vekk. Ellers blir de naturlig borte etter noen måneder, når kroppen har klart å hamle opp med viruset. Da tror jeg ikke du kan få det igjen senere i livet. Jeg har hatt dem i 11 år .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.