Gå til innhold

Hvordan blir man kvitt fotvorter?

Gjest har to jeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest enklere måte

Eller, kjøpe noe(husker ikke hva den heter nå i farten), på apoteket, og smøre med det og vips så er de borte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vorta3

Var hos legen med mine, og han sa jeg skulle skjære de ned med skalpell/barberblad helt til det begynte såvidt å gjøre vondt eller begynte å blø, og så ta på neglelakk. Er den på et trykkbelastet sted ta på noe som gjør at den ikke får så stort trykk. (De har noen fine runde plaster på apoteket med hull, sånn at trykket kommer rundt...) Så skulle de pensles med neglelakk, og etter en stund forsvinne av seg selv. (De klarer ikke å overleve uten luft.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente831365380491

Sitt med foten i grønnsåpevann og fil ganske mye. Så tørker du det godt og smører verucid (fåes på apoteket) på. Den skal sitte på til den faller av. Da sitter du igjen med foten i grønnsåpevann og filer. Dette gjentar du til de er borte. Veldig effektivt!

Men husk å ikke bruk filen til noe annet etterpå, for da risikerer du å få flere fotvorter siden de er smittsomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gomle

Legen kan fryse dem vekk. Ellers blir de naturlig borte etter noen måneder, når kroppen har klart å hamle opp med viruset. Da tror jeg ikke du kan få det igjen senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vortejente

Legen kan fryse dem vekk. Ellers blir de naturlig borte etter noen måneder, når kroppen har klart å hamle opp med viruset. Da tror jeg ikke du kan få det igjen senere i livet.

Noen måneder? Til meg tok det flere år... Men de ble borte til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkhjerte

Jeg har hatt dem i 11 år ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...