tonil Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Hei. Er plaget med åreknuter på ene låret og litt nedover. Det er ganske mye. Plaget i den forstand at det er stygt. Er det noe jeg kan gjøre for å minke dette eller fjerne det?? På forhånd takk for svar. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Åreknuter eller synlige blodårer/sprengte blodkar? Synlige årer kan visstnok fylles med et eller annet stoff, så de blir borte. Små kan fjernes med laser. Les på en hjemmeside til en klinikk, da vel, står sikker noe der? 0 Siter
tonil Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Åreknuter eller synlige blodårer/sprengte blodkar? Synlige årer kan visstnok fylles med et eller annet stoff, så de blir borte. Små kan fjernes med laser. Les på en hjemmeside til en klinikk, da vel, står sikker noe der? Det er vel synlige blodårer, som står ut av huden. 0 Siter
Charly Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Det er vel synlige blodårer, som står ut av huden. Areknuter kan fjernes kirurgisk. Snakk med legen din så hennviser han deg til en spesialist på det feltet. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Det er vel synlige blodårer, som står ut av huden. Da høres det ut som den væske-innsprøytingsmetoden, men de må nok se på det, for å vurdere deg. Man skal visstnok unngå solarium f.eks. All oppvarming forstørrer blodårene, og rask avkjøling er ikke bra. Det her er jo bare noe jeg har lest, jeg er har ikke erfaring med det selv. Har sånne blodårer selv, i tillegg til tendens til sprengte blodkar. Det er vanlig, og særlig etter graviditet, eller om man er overvektig. Jeg er tynn, men har det som en familiesvakhet :-) Prøver å ikke la meg affisere så mye av det, det finnes viktigere ting. Se på topptrente mennesker f.eks, de har godt synlige blodårer, men det er en sideeffekt, og ikke viktig i sammenhengen. 0 Siter
tonil Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Da høres det ut som den væske-innsprøytingsmetoden, men de må nok se på det, for å vurdere deg. Man skal visstnok unngå solarium f.eks. All oppvarming forstørrer blodårene, og rask avkjøling er ikke bra. Det her er jo bare noe jeg har lest, jeg er har ikke erfaring med det selv. Har sånne blodårer selv, i tillegg til tendens til sprengte blodkar. Det er vanlig, og særlig etter graviditet, eller om man er overvektig. Jeg er tynn, men har det som en familiesvakhet :-) Prøver å ikke la meg affisere så mye av det, det finnes viktigere ting. Se på topptrente mennesker f.eks, de har godt synlige blodårer, men det er en sideeffekt, og ikke viktig i sammenhengen. Tusen takk for svar Ha en god hel 0 Siter
tonil Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Areknuter kan fjernes kirurgisk. Snakk med legen din så hennviser han deg til en spesialist på det feltet. Tusen takk for svar. Ha en god helg 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Tusen takk for svar Ha en god hel Du også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.