Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er plaget med åreknuter på ene låret og litt nedover. Det er ganske mye.

Plaget i den forstand at det er stygt.

Er det noe jeg kan gjøre for å minke dette eller fjerne det??

På forhånd takk for svar.

Fortsetter under...

mil1365380270
Skrevet

Åreknuter eller synlige blodårer/sprengte blodkar?

Synlige årer kan visstnok fylles med et eller annet stoff, så de blir borte. Små kan fjernes med laser.

Les på en hjemmeside til en klinikk, da vel, står sikker noe der?

Skrevet

Åreknuter eller synlige blodårer/sprengte blodkar?

Synlige årer kan visstnok fylles med et eller annet stoff, så de blir borte. Små kan fjernes med laser.

Les på en hjemmeside til en klinikk, da vel, står sikker noe der?

Det er vel synlige blodårer, som står ut av huden.

Skrevet

Areknuter kan fjernes kirurgisk. Snakk med legen din så hennviser han deg til en spesialist på det feltet.

mil1365380270
Skrevet

Da høres det ut som den væske-innsprøytingsmetoden, men de må nok se på det, for å vurdere deg.

Man skal visstnok unngå solarium f.eks. All oppvarming forstørrer blodårene, og rask avkjøling er ikke bra.

Det her er jo bare noe jeg har lest, jeg er har ikke erfaring med det selv.

Har sånne blodårer selv, i tillegg til tendens til sprengte blodkar. Det er vanlig, og særlig etter graviditet, eller om man er overvektig.

Jeg er tynn, men har det som en familiesvakhet :-) Prøver å ikke la meg affisere så mye av det, det finnes viktigere ting.

Se på topptrente mennesker f.eks, de har godt synlige blodårer, men det er en sideeffekt, og ikke viktig i sammenhengen.

Skrevet

Da høres det ut som den væske-innsprøytingsmetoden, men de må nok se på det, for å vurdere deg.

Man skal visstnok unngå solarium f.eks. All oppvarming forstørrer blodårene, og rask avkjøling er ikke bra.

Det her er jo bare noe jeg har lest, jeg er har ikke erfaring med det selv.

Har sånne blodårer selv, i tillegg til tendens til sprengte blodkar. Det er vanlig, og særlig etter graviditet, eller om man er overvektig.

Jeg er tynn, men har det som en familiesvakhet :-) Prøver å ikke la meg affisere så mye av det, det finnes viktigere ting.

Se på topptrente mennesker f.eks, de har godt synlige blodårer, men det er en sideeffekt, og ikke viktig i sammenhengen.

Tusen takk for svar

Ha en god hel

Annonse

Skrevet

Areknuter kan fjernes kirurgisk. Snakk med legen din så hennviser han deg til en spesialist på det feltet.

Tusen takk for svar.

Ha en god helg

mil1365380270
Skrevet

Tusen takk for svar

Ha en god hel

Du også :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...