Gå til innhold

Hva med å lage et dyreforum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken

Om folk er villig til å betale 100 kroner for å få svar fra veterinær her så kan de sikkert det.

Det er de vel... Dyr er gull verdt for mange. Om noen betaler 100 kroner for å vite om samboeren er utro eller om urinen har riktig farge, så kan de vel betale for råd fra en veterinær...

Det er de vel... Dyr er gull verdt for mange. Om noen betaler 100 kroner for å vite om samboeren er utro eller om urinen har riktig farge, så kan de vel betale for råd fra en veterinær...

Jeg må innrømme at jeg har stilt et spørsmål på allmennmedisin en gang, men stort alvorligere enn den sykdommen det dreide seg om blir det ikke. Ellers skal det mye til for å betale så mye for så usikre svar. Men så synes jeg det er lettere å gå til veterinæren for dyrene mine enn til fastlegen min for meg selv:)

Annonse

Gjest dyreelsker søker forum

Det vil jeg være med på - jeg har en masse oppskrifter med hunder og katter som kan være relevante på et slikt forum.

Med vennlig hilsen

He he

Hvis du kan lage noen god mat av slanger og skorpioner så er jeg med på det. for de dyrene liker jeg ikke

Om folk er villig til å betale 100 kroner for å få svar fra veterinær her så kan de sikkert det.

Hvem har sagt at man skal betale for å få svar her.? Synes vetrinæren kan stille opp gratis jeg. som et forsøksprosjekt. Dessuten hvis jeg lurte på noe så hadde hundre kroner vært ganske lite å betale i forhold til å ta en taxi frem og tilbake til vetrinærvakta pluss å betale for behandlingen hvis jeg var usikker på om det virkelig feilte dyret noe

Hvem har sagt at man skal betale for å få svar her.? Synes vetrinæren kan stille opp gratis jeg. som et forsøksprosjekt. Dessuten hvis jeg lurte på noe så hadde hundre kroner vært ganske lite å betale i forhold til å ta en taxi frem og tilbake til vetrinærvakta pluss å betale for behandlingen hvis jeg var usikker på om det virkelig feilte dyret noe

Jeg nevnte betalingen fordi det er det som er vanlig pris for å få svar fra fagpersoner her på dol.

Gratis? Hvorfor skal noen sitte her i timesvis å svare gratis?

Dessuten får du bare et svar. Skal dyret ditt ha behandling, så må du til dyrlegen uansett. Ringte senest i forrige uke for å få øyedråper til en kaninunge. Ikke pokker om de skrev ut noe, uten å ha sett på dyret. Det ville kostet meg 430kr, samt resept, og i tillegg øyedråpene.

Til da hadde jeg brukt øyebadevann og renset med - det ser ut til at det kanskje kan gå bra. Det var fint å bruke sa dyrlegen, men det var også det eneste jeg fikk ut av den telefonen.

Er det andre ting folk lurer på i forbindelse med dyr, så kan nok brukerne med egne erfaringer svare like godt - gratis.

Men for all del, samme for meg om det blir et dyreforum.

Gratis? Hvorfor skal noen sitte her i timesvis å svare gratis?

Dessuten får du bare et svar. Skal dyret ditt ha behandling, så må du til dyrlegen uansett. Ringte senest i forrige uke for å få øyedråper til en kaninunge. Ikke pokker om de skrev ut noe, uten å ha sett på dyret. Det ville kostet meg 430kr, samt resept, og i tillegg øyedråpene.

Til da hadde jeg brukt øyebadevann og renset med - det ser ut til at det kanskje kan gå bra. Det var fint å bruke sa dyrlegen, men det var også det eneste jeg fikk ut av den telefonen.

Er det andre ting folk lurer på i forbindelse med dyr, så kan nok brukerne med egne erfaringer svare like godt - gratis.

Men for all del, samme for meg om det blir et dyreforum.

må innrømme at jeg svarte litt ironisk på dette pengespørsmålet her. Jeg tenkte at vetrinæren kunne få betalt men det trengte jo ikke å være fra oss dol'ere men fra en annen instans feks på samme måte som NHD ipsykiatriforumet får betalt fra psykisk helse Mulig helt urealistisk men det er jo om kjent sagt lov å prøve seg. Dessuten tenkte jeg at man kunne stille en del generelle spørsmål om dyr

må innrømme at jeg svarte litt ironisk på dette pengespørsmålet her. Jeg tenkte at vetrinæren kunne få betalt men det trengte jo ikke å være fra oss dol'ere men fra en annen instans feks på samme måte som NHD ipsykiatriforumet får betalt fra psykisk helse Mulig helt urealistisk men det er jo om kjent sagt lov å prøve seg. Dessuten tenkte jeg at man kunne stille en del generelle spørsmål om dyr

"Jeg tenkte at vetrinæren kunne få betalt men det trengte jo ikke å være fra oss dol'ere men fra en annen instans feks på samme måte som NHD ipsykiatriforumet får betalt fra psykisk helse Mulig helt urealistisk men det er jo om kjent sagt lov å prøve seg."

Å hvem skulle sponset/betalt det? Noe drøyt å sammenligne dyr, med folk som sliter med psyken, men for all del - det plager som sagt ikke meg med et dyreforum.

Generelle spørsmål om dyr kan vel de fleste brukere med erfaring med egne dyr svare på - på åpent.

Ser ikke helt behovet jeg altså - det er da ikke så mange som spør om dyr.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...