Gå til innhold

Flybillett på internett, trygt?

Anbefalte innlegg

Gjest Stellina
Skrevet

Er det trygt å bestille flybillett på internett? Vurderer å kjøpe en flybillett på dinside.no, men hvordan virker det?

betaler jeg med kort og får det tilsendt i posten? Hva om rutetidene blir forandret på, hvordan får jeg denne informasjonen, har det gått greit for dere andre som har gjort dette?

¨

Takk for svar

mil1365380270
Skrevet

Fra dinside.no? Du kjøper den vel fra et fly/reise-selskap du har funnet på dinside?

Kjøper alltid flybilletter på nett, null problem.

De jeg har kjøpt fra sender deg en bekreftelse til e-postadressen du oppgir, hvis det ikke er lenge til du skal dra, da får du billetter i posten. Bare skriv den ut, så har du billett :-)

Betal med et kredittkort, så har du antakelig reiseforsikring også (sjekk kort-vilkårene).

Gjest quando
Skrevet

...visste ikke at Din Side var et flyselskap...*LOL*

Skrevet

Jeg kjøper alltid flyreiser på nett, "trygt, kjapt og billig"..... Har aldri brukt dinside...men brukt SAS/Braathens, Widerøe og charter-selskaper. Aldri vært noe problem.

Du kan velge elektronisk billett om du ønsker det. Da bruker du bare kredittkortet du betaler med som billett. Du får en bekreftelse på epost med rute osv. Ønsker du papirbillett får du det tilsendt, hvis ikke det er kort tid til avreise, da skriver du den ut selv. Slik funker det hos de fleste.

Evt. endringer får du også beskjed om på epost.

God tur.

Skrevet

Jeg kjøper alltid flybillettene gjennom internett. Fra sidene til flyselskapene, da såklart.

Ikke noe problem det. Mye enklere og bedre enn å gå på reisebyrå e.l.

Gjest Helle sofie
Skrevet

Kjøpte nettopp fra Gotogate.no.

Fikk billetten etter en uke. Og de trakk kontoen min ca to uker etter :-) Helt topp.

Lykke til og god tur.

Skrevet

På internett som i det virkelige liv er det firma som er seriøse og firma som ikke er det.

Jeg bruker holde meg til hjemmesidene til de forskjellige flyselskapene der det går an.

Men det er jo seff masse andre firma som er til å stole på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...