Gå til innhold

Hvorfor blir alle sure?


Gjest Tetha

Anbefalte innlegg

Gjest Tetha

Hvorfor blir alle sure når jeg snakker med dem? Alle jeg snakker med mister smilet med en gang, og sender ut tegn på at de ikke gidder snakke mer. Begynner å si "ja, ja".

Ingen liker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bare for å forstå litt mer

Du sier at alle du snakker med blir sure når du prater med dem. Gjelder det absolutt alle? Familien din også? og føler du det slik også her på nettet, at innleggene dine blir negativt motatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tetha

Du sier at alle du snakker med blir sure når du prater med dem. Gjelder det absolutt alle? Familien din også? og føler du det slik også her på nettet, at innleggene dine blir negativt motatt?

Nei er jo vel egentlig ikke alltid folk blir sure... men det er bare fordi de ønsker å være høflige... inni seg blir de egentlig sure... sånn er det med familien og.

De blir kvalme ved tanken på meg alle sammen. Er ikke vanskelig å gjennomskue dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette har sammenheng med ditt dårlige selvbilde/selvtillit. Hva med sosial læring? Plager du andre med dine problemer gang på gang, kan det hende at de ikke greier å si ifra men blir sure istendenfor. Tenk på hvordan du virker på andre. Tenk sosial intelligens. Selv om man har sine problemer, må man jobbe med å fungere sosialt. Terapi er å anbefale hvis du føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...