Gå til innhold

Hvor lenge har du gått i terapi?


Gjest terapi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Timari

har gått i behandling siden 99. i perioder har jeg følt at jeg har stagnert. Men det går likevel fremover. Ofte på områder som jeg ikke på forhånd hadde tenkt på at det skulle gjøre.Jeg tror man vil oppleve både nedturer og oppturer når man går i terapi over lengre tid. Og i perioder kan det kanskje være godt å ta en pause eventuelt ikke gå så ofte til behandler som man pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke mer terapi

Alt for lenge før jeg endelig tok fatt i livet mitt og begynte å gjøre noe selv.

Hvis man har muligheten til det, bør man tenke seg om to ganger før man velger å definere seg som psykiatrisk pasient. Etter hvert kan det det bli vanskelig å være noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i terapi i 6 år, og tror at det har vært det som har gjort at jeg har klart meg. Det var ikke før nå i høst (2003) at jeg fikk en psykolog som virkelig er dyktig og har kunnskap om det jeg trenger at h*n har kunnskap om, men jeg mener at også de terapeutene jeg har hatt tidligere har hatt noe å si for hvordan det har gått med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...