Gå til innhold

Hukser dere meg, Dumbo?


Gjest Dumbo1980

Anbefalte innlegg

Gjest Dumbo1980

Jeg hadde den episoden med kompisen min der han hadde fått seg dame. Jeg har bestemt meg for å gi faen i han og fortsette mitt eget liv. Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre. Han skal faen ikke få den deilig følelsen av at han lykkes mens jeg ikke gjør det og han skal heller ikke få kose seg med dette.

Keg vet at det kan høres barnslig ut men jeg liker han ikke.

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest labamba

Vil du ikke ha noe å gjøre med kameraten din fordi han har fått seg dame? Ja jøss for en god venn du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dumbo1980

Vil du ikke ha noe å gjøre med kameraten din fordi han har fått seg dame? Ja jøss for en god venn du er...

Nope, jeg kjenner han for godt. Han skal godte seg og da kan han rykeog reise. Jeg likte meg ikke med han uansett. Han snakket jo om damer støtt og det er slitsomt. Jeg har andre venner som jeg trives mer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det passer her og nå, men det er et ordtak som heter -vil du vinne en venn, lukk det ene øyet, vil du beholde han, lukk begge. Jeg tenker slik av og til at alle kan gjøre "feil", handle slik at det føles hensynsløst, det er lett å føle seg utenfor eller tråkket på. Men det ville være veldig ensomt uten venner.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JMR1980

Jeg vet ikke om det passer her og nå, men det er et ordtak som heter -vil du vinne en venn, lukk det ene øyet, vil du beholde han, lukk begge. Jeg tenker slik av og til at alle kan gjøre "feil", handle slik at det føles hensynsløst, det er lett å føle seg utenfor eller tråkket på. Men det ville være veldig ensomt uten venner.

mvh

Enig med deg der men jeg føler at denne vennen min vet for mye om meg, dvs mine svake punkter og bruker det mot meg ofte.

Videre har jeg andre vennersom jeg trives mer med og som ikke er så opptatt av det med damer.

der trives jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labamba

Nope, jeg kjenner han for godt. Han skal godte seg og da kan han rykeog reise. Jeg likte meg ikke med han uansett. Han snakket jo om damer støtt og det er slitsomt. Jeg har andre venner som jeg trives mer med.

ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg der men jeg føler at denne vennen min vet for mye om meg, dvs mine svake punkter og bruker det mot meg ofte.

Videre har jeg andre vennersom jeg trives mer med og som ikke er så opptatt av det med damer.

der trives jeg.

Ok. Lykke til videre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Gjør det for deg selv, du.

Ta en liten titt på samlivsforum, så ser du et godt eksempel på hva som kan skje når man går inn i et forhold fordi "alle andre har dame og jeg óg ville ha".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dumbo1980

Gjør det for deg selv, du.

Ta en liten titt på samlivsforum, så ser du et godt eksempel på hva som kan skje når man går inn i et forhold fordi "alle andre har dame og jeg óg ville ha".

Kan du sende en link på det innlegget? Fant den ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Synes uannsett at du kan ta en pause fra han nå og heller konsentrere deg om andre venner en stund. Venner kan også forandre seg, derfor er det synd å kutte han helt ut. Men fokuser på andre venner en periode nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...