Gå til innhold

Bipolar 2


Gjest bipol

Anbefalte innlegg

Gjest bipol

Hei! Jeg har fått diagnosen biolar 2. Har fårr lamictal som jeg synes har hjulpet meg noe, Da jeg lider av sosialangst ved siden av ahr jeg prøvd div."lykkepiller" med dårlig resultat. Nå lurer jeg på etter det som jeg har lest nedenfor her om jeg kan prøve aurorix. Kan dette kombineres med lamictal og bipolar 2 , lidelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zuuul

venninna mi brukte aurorix til lamictal og bipolar 2. (hun slutta med den fordi hun ble aggresiv og råsint. men det trenger jo ikke skje med deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipol

venninna mi brukte aurorix til lamictal og bipolar 2. (hun slutta med den fordi hun ble aggresiv og råsint. men det trenger jo ikke skje med deg)

hadde hun sosialangst eller bare depresjon.Hadde den event. noen virkning her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

hadde hun sosialangst eller bare depresjon.Hadde den event. noen virkning her?

Hun hadde både depresjon og veldig sterk sosial angst. Men den sosiale angsten jobbet hun med i terapi, så hun er kvitt den... Vanskelig å si om den hjalp på depresjon, for hun ble bare sinna og aggresiv. Men hun har fortsatt depresjoner den dag i dag. Bruker en liten dose efexor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipol

Hun hadde både depresjon og veldig sterk sosial angst. Men den sosiale angsten jobbet hun med i terapi, så hun er kvitt den... Vanskelig å si om den hjalp på depresjon, for hun ble bare sinna og aggresiv. Men hun har fortsatt depresjoner den dag i dag. Bruker en liten dose efexor nå.

Takk for svar zuuul.

Hører også gjærne fra andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...