Gå til innhold

Er det ingen annen utvei???


freakyface

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt jeg. Føler meg så utenfor. Føler at jeg mangler sjel. Erstatta med et sort ondt hull. Føler meg som en sjeleløs person. Et utskudd i fra djevelen selv. Ingen tilhørlighet andre steder en det som er meg fortjent, men som jeg samtidig flykter fra, men savner.Er ikke fortjent gohet fra andre rundt meg, men ønske å håpet om det normale er sterk, men hvordan skal jeg kunne åpne meg til noen uten at de vil snu ryggen til meg i avsky når jeg sier de bilder i mitt hodet i ord. Finnes det en hvit engel som kan vekke min sjel igjen??? Eller er mitt liv å min kropp skapt for at andre skal få nyte den??? Hvorfor søker jeg det som skremmer meg. HVordan kan det væree normalt å savne det å bli voldtatt. Hvordan skal jeg kunne forklare de normale at jeg søker mot de som misbruker å yter vold. Hvorfor søker jeg til de mennesker som gjør meg vondt??? Hvorfor føler jeg mere behag over å bli tvunget å slått enn jeg gjør over å få en klem??? hvorfor går jeg inn den døra ang på gang??? HVorfor går jeg frivillig dit når jeg vet hva som skjer???

Er så sliten i hodet, alle bildene alle tankene ,alle følelsene. Føler meg så tappa. Føler meg så ferdig.

Så skamfull, redd å forbanna. Så møkkete liten å ekkel. Et utskudd fra djevelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Du er ikke et utskudd fra "djevelen", men du har med en djevel å gjøre. Han får deg til å hate deg selv, og det må han, hvis ikke får han ikke til å suge enda mer livskraft ut av deg, som han må for å overleve. Det er egentlig han som hater seg selv, og han som har grunn til det. Vær så vær så snill, oppsøk noen som kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke et utskudd fra "djevelen", men du har med en djevel å gjøre. Han får deg til å hate deg selv, og det må han, hvis ikke får han ikke til å suge enda mer livskraft ut av deg, som han må for å overleve. Det er egentlig han som hater seg selv, og han som har grunn til det. Vær så vær så snill, oppsøk noen som kan hjelpe deg.

har prøvd å søke hjelp før, men har mistet kontakten med de. Føler meg så alene. De jeg har prøvd å forklare situansjonen til har bare snudd ryggen. Håpet blir mørkere å mørekere. Skulle ønske det var en person jeg kunne ha snakket med på nett. Tør liksom ikke face til face

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mener jeg bestemt!

har prøvd å søke hjelp før, men har mistet kontakten med de. Føler meg så alene. De jeg har prøvd å forklare situansjonen til har bare snudd ryggen. Håpet blir mørkere å mørekere. Skulle ønske det var en person jeg kunne ha snakket med på nett. Tør liksom ikke face til face

Da er det nok på tide å søke profesjonell hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...