Gå til innhold

Store hudproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest filipens

Jeg har store problemer med uren hud og store hovne kviser både i ansikt og på rygg/skuldre.

Har i løpet av noen år prøvd det meste av det jeg har kommet over: Basirol, Dalacin, Tetracyclin, Differin, Silicol Scin, Clerasil, Tea Trea-behandling fra Bodyshop, behandling hos hudpleier og Roaccutan. Under behandling med roaccutan fikk jeg diabetes type 1 og måtte avslutte behandlingen. Har faktisk også vært med som gratis prøvekanin hos hudlege og professor i medisin på sykehuset, og fikk der laserbehandling. Denne behandlingen måtte vi gi opp da jeg hadde så sensitiv hud at det kjentes som å få strøm i meg hver gang han slo på laseren.

Nå står jeg igjen med like mye kviser som før (er mann i 20-årene og har hatt dette siden 12-årsalderen.) Roaccutan er det eneste jeg noen gang har følt at har hjulpet, men det får jeg ikke bruke lenger av legen.

Har dere noen tips? Er det noe annet som kan måle seg med Roaccutan?

Noen som vet noe om kosthold ifm. kviser? Ekspertene er jo så uenige ang. dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152046-store-hudproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...