Gjest filipens Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har store problemer med uren hud og store hovne kviser både i ansikt og på rygg/skuldre. Har i løpet av noen år prøvd det meste av det jeg har kommet over: Basirol, Dalacin, Tetracyclin, Differin, Silicol Scin, Clerasil, Tea Trea-behandling fra Bodyshop, behandling hos hudpleier og Roaccutan. Under behandling med roaccutan fikk jeg diabetes type 1 og måtte avslutte behandlingen. Har faktisk også vært med som gratis prøvekanin hos hudlege og professor i medisin på sykehuset, og fikk der laserbehandling. Denne behandlingen måtte vi gi opp da jeg hadde så sensitiv hud at det kjentes som å få strøm i meg hver gang han slo på laseren. Nå står jeg igjen med like mye kviser som før (er mann i 20-årene og har hatt dette siden 12-årsalderen.) Roaccutan er det eneste jeg noen gang har følt at har hjulpet, men det får jeg ikke bruke lenger av legen. Har dere noen tips? Er det noe annet som kan måle seg med Roaccutan? Noen som vet noe om kosthold ifm. kviser? Ekspertene er jo så uenige ang. dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152046-store-hudproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.