Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linkene var visst ikke så gode.

På samliv mente jeg tråden "Hva mente han med det her da??"

På åpent forum "Hvilket ord er dekkende...?"

Greta turbo og ffh er skikkelige drittsekker her. Og Pricilla sine svar var spesielt stygge syns jeg.

Okei,jeg posta visst innlegget samtidig som deg:o)

Greta turbo og ffh er skikkelige drittsekker her. Og Pricilla sine svar var spesielt stygge syns jeg.

Dvs svarene Pricilla _fikk_. Pricilla var snill og grei hun.

Det var da svært så vanskelig det skulle være å få til et skikkelig innlegg her da...

c",)

Annonse

Gjest sussi

Dvs svarene Pricilla _fikk_. Pricilla var snill og grei hun.

Det var da svært så vanskelig det skulle være å få til et skikkelig innlegg her da...

c",)

Hei!

Når du skal vise til et innlegg, så åpner du innlegget, høyreklikker og velger egenskaper. Kopier den adressen som du får der det står URL. Det er adressen til innlegget

mvh

Hei!

Når du skal vise til et innlegg, så åpner du innlegget, høyreklikker og velger egenskaper. Kopier den adressen som du får der det står URL. Det er adressen til innlegget

mvh

Men, men.... jeg gjorde jo det jo....men jeg fikk det ikke til likevel...

*buhu*

Sikkert samme person hele ruklet.Også langpanne og den med masse fghjk.Og den drittsekken jeg møtte når jeg skrev at husmorjobben min var en fulltidsjobb.

Blæh! At folk gidder å oppføre seg sånn?!

Sikkert samme person hele ruklet.Også langpanne og den med masse fghjk.Og den drittsekken jeg møtte når jeg skrev at husmorjobben min var en fulltidsjobb.

Blæh! At folk gidder å oppføre seg sånn?!

Ja, det er helt utrolig. Jeg har faktisk ikke ord som dekker hvor patetisk jeg syns de oppfører seg.

Men, men.... jeg gjorde jo det jo....men jeg fikk det ikke til likevel...

*buhu*

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2201837

Det var vel bla. denne her du mente. Fulgte med på denne dustete tråden jeg også. Skjønte at vedkommende bare lagde en tulletråd.

Litt synd egentlig, for slikt ødelegger for de som skriver seriøst og ber om svar.

Reagerte på det svaret som Pricilla fikk jeg også, så derfor husker jeg det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...