Gjest katcha Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Heisann! Jeg har ganske tjukt hår, og bare en smule viker. Men når jeg rusker i håret og drar hånden gjennom, så detter det av hår. Visst jeg "Lugger" meg litt i håret sitter jeg igjen med noen hårstrå i fingrene! Er dette et nødvendigvis tegn på at jeg blir skallet, eller kan det skylles andre ting? mvh gutt 19 0 Siter
Gjest Dr Dividend Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Du har nok ikke noe å bekymre deg over. Ca 100 hårstrå mister man hver dag, og hvis du var på vei til å miste håret, så ville du ha sittet igjen med langt mer enn noen få hårstrå i hånden. 0 Siter
IceCofee Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Du har nok ikke noe å bekymre deg over. Ca 100 hårstrå mister man hver dag, og hvis du var på vei til å miste håret, så ville du ha sittet igjen med langt mer enn noen få hårstrå i hånden. Har du merket forskjell i mengden hår du mister i det siste? Får du i deg nok vitaminer? B-vitaminer særlig! Stresser du håret ditt veldig med farging/permanent/retttang osv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.