Gjest student_uk Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har vaert plaget med depresjoner og humoersvingninger i mange aar. I oeyeblikket tar jeg 40 mg fontex, men har forleoepig ikke merket virkning. (har bare holdt paa en maaned) Foeler egentlig ikke at fontex er riktig medsin for meg selvom den har faa bivirkninger. Har lyst til og bytte til aurorix, siden en tidligere psykaiter mente MAO medisin var den type medisin som ville hjelpe meg best. 1) Kan jeg gaa rett fra fontex til aurorix (har bare tatt dem en maaned) eller maa jeg vente til kroppen har kvittet seg med alle rester av fontex foerst? 2) Er det for impulsivt og bytte medisn etter en maaned bare fordi jeg ikke har tiltro til medisinen, eller spiller ikke det noen rolle for dens virkning? 3) ville det vaert bedre og oeke fontexen ytterligere, fremfor og bytte? hvor hoeye doser kan man egentlig opp i? Haaper paa svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152162-aurorix/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.