Gjest hva kan dette være? Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har hatt smerter øverst i magen, rundt magesekken. Første gang jeg fikk det var like før påske etter en periode med mye jobbing (stress). Jeg var da sengeliggende en dag, og var også til legen. Hun kunne ikke finne noe bestemt, men sa jeg skulle komme tilbake om det gjentok seg. Hun lokaliserte smertene til å være rundt magesekken. Nå i helgen fikk jeg samme smertene på nytt. Denne gangen etter en tredagers tur i bil (som bråkte noe sinsykt!), og det ble lite søvn. (3t pr natt ca). Da jeg kom hjem kom magesmertene fulgt av hodepine og feber. Jeg klarte ikke å spise noe særlig, var småkvalm, men kastet ikke opp. Hadde litt løs avføring, men ikke diarè. Jeg hadde mye luft i magen, både i løpet av bilturen og i dagene etter. Noen som har noen anelse om hva dette kan være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152184-magesmerterfeber/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.